Thursday, June 23, 2011

האם אנשים מפסיקים לרכב בקיץ ?

תופעה מעניינת שאני רואה לאחרונה היא ירידה בכמות המשתמשים באתר המסלולים שלי וגם בכמות התגובות והפעילות באתרי האופניים כמו פורום טיולי אופניים בתפוז או גרופי
רואים זאת אפילו בפורום טיולי האופניים הקיקיוני באתר הרים


בחודש של פסח כמות הנכנסים לאתר שלי היתה כמעט 7000 איש
מאז יש ירידה קבועה שהגיע עכשיו לכ 4500 כניסות

כנ"ל רואים למשל בפורום אופניים בתפוז
בתקופה של פסח וגם לאורך כל החורף כשהייתי מפרסם שרשור הוא היה יורד למטה ולדף השני תוך יומיים עד שלושה מקסימום
היום הוא נמצא שם שבוע לפחות כי אין שרשורים חדשים

בגרופי זה אותו דבר , ההודעות נשארות ולא מתחלפות - משעמם (אותי במיוחד כי אני מחפש הודעות בנושא מסלולים וטיולים ולא דברים כלליים בנושא אופניים)

אמנם יכול להיות שכולם בחו"ל ברכיבות - אבל כנראה שזה לא ככה כי בכל זמן נתון רק כמה עשרות רוכבים אולי קצת יותר נמצאים שם
קרואטיה - צילמה איילת ניר
קרואטיה - האי Vis

מצד שני יש עכשיו יותר פניות אליי להצטרפות לקבוצה , יכול להיות בגלל שאלה שממשיכים לרכב לא מצליחים לשכנע את חבריהם להצטרף אליהם והם מחפשים אופציות אחרות
באר אבא במסלול סובב טבעון מורחב

מעניין

רז

No comments:

בסינגלי עדולם וקנים ועוד קצת

בסינגלי עדולם וקנים ועוד קצת תאריך : 25 -3 -2024 תחנת דלק פז צומת האלה - סינגל עדולם - חוות צוק - הר שוכה - מפגש סינגל עדולם וקנים -  חרבת ...