Thursday, June 02, 2011

The Little Potomac

את תחביב רכיבת אופני ההרים שלי התחלתי כשגרתי בארה"ב בין השנים 2000 ל 2002
גרתי שם בעיר Rockville שבמדינת Maryland .
רוב הרכיבות באיזור היו מגיעות בסופו של דבר לרכיבה לאורך נהר ה Potomac  באחד מקטעיו
מאז כשאני רוכב לבד בשעות הבוקר המוקדמות או אחה"צ המאוחרות לאורך נחל אלכסנדר אני חוזר בנוסטלגיה ומדמיין את הרכיבות שלי לאורך הפוטומק
אמנם נחל אלכסנדר צר יותר , רדוד יותר , ירוק יותר ומסריח יותר , אבל בשבילי הוא מעלה זכרונות במיוחד כשמזג האוויר נעים כמו שהיה ברכיבה שלי אתמול
יצאתי אתמול לרכיבה בשעה 17:00 לערך כשהטמפרטורה כ 24 מעלות
היתה בריזה נעימה ומעונן כך שהאווירה היתה נהדרת וגרמה לי חשק לרכיבה ארוכה מהרגיל לעומת הרכיבות הרגילות ליד הבית
תחילה עברתי ליד בית הקברות של כפר יונה שנמצא מצפון לשכונת גבעת אלונים

המשכתי דרך מכללת רופין וכפר מונש והלאה להעוגן בואך נחל אלכסנדר (ראה התמונה הראשונה)
המשכתי לאורך הנחל למבצר קקון , אתר יפה שמספק תצפית יפה על האיזור
משם לאורך ציר המוביל
חברתי לדרך שלאוך נחל אלכסנדר באיזור חניאל /בורגתא
פה עצרתי ליד עצי תות העץ הלבן שהחלו להבשיל (ראה מיקומי תותים במפה)

מכאן הלאה לכיוון ינוב ודרך השדות שבין ינוב לכפר יונה הביתה
בשדות אלה הממטרות עבדו ויצרו מראה יפה לקראת שקיעה
איזה יופי

רז

No comments:

מעבר חדש מתחת כביש 2 ליד מכמורת

  מעבר חדש מתחת כביש 2 ליד מכמורת תאריך : 12 -4 -2024 כפר יונה - חציית כביש 57 בצומת כפר יונה מערב - שכונת גבעת אלונים - בית קברות כפר יונה ...