Saturday, October 13, 2012

400

בסימן 400

אתמול יצאנו לרכיבה באיזור רמות מנשה/משמר העמק
 
הטיפוס לגבעה 400
זה הטיול ה 400 שאני מוביל בקבוצה שלי
 Northern Riders

הכוונה טיולים אמיתיים של 3 שעות ומעלה בימי ששי וחגים - לא סופרים רכיבות בוקר קצרות של יום שלישי באתרי סינגלים שונים
כמובן שטיול חגיגי לציון יובל ה 400 נחגוג במסלול קצת יותר אגרסיבי עם קילומטרג' וטיפוס רב יותר בקרוב
טיפסנו לגבעה 400 (לא תכננתי את הסמליות מראש) ושמנו לב שזה סימלי שבטיול ה 400 שאני מוביל הגענו לגבעה 400

הקבוצה הזו שאיתה אני מבלה כמעט כל יום ששי במשך כמעט 10 שנים היא אחת "היצירות" שלי - כמובן בעזרה של כל החברים בקבוצה שנותנים לה את האופי והחווייות שלולא אלה לא היה כיף בקבוצה
זה התחיל מקבוצה של רוכבי אופני הרים בתחילת שנות ה 2000 שהגעתי אליה דרך אבנר לוי שהיה אז "קפטן" הקבוצה והרוח שגיבשה וארגנה את הרוכבים
טיול ה  100 - צעירים ויפים
הוביל את הקבוצה באותה תקופה בד"כ שלמה רוטשילד
אחרי מספר קטן של רכיבות במשך שנת 2003 ועם החלטתו של שלמה לפרוש מהובלת הקבוצה הפכתי להיות המוביל בטיול באוקטובר 2003
מאז בעצם זה לא מפסיק , חברים הצטרפו לקבוצה וחברים עזבו , אבל הקבוצה ממשיכה
המסלולים נהיו יותר קשים הכושר והיכולת הטכנית של כולם משתפר
מני באיזור דימונה
אני למדתי לבנות מסלולים זורמים יותר

סה"כ הטיולים עוברים בצורה מאד חלקה , ללא חיכוכים , בצורה חברית
כמות הרוכבים יחסית לרוב הקבוצות הקבועות גדולה אבל הזמנים שלוקח המסלול קצרים יחסית
איזור מכתש רמון - נחל ניצנה - צילום : רוני מרקוביץ
כמות התקלות והפציעות יחסית לקבוצות אחרות קטן - שיימשך כך

אחד הדברים החשובים לי הוא  שהטיול יהיה טיול , כלומר רכיבה במקומות חדשים ומגוונים ולא רק אתרי סינגלים בהם אתה "מסנגל עצמך למוות" - כפי שאמר אחד הרוכבים

בהרבה מהטיולים אני מנסה להכניס את העלייה (ההכרחית) בתחילת הטיול כך שבסופו נרכב בירידה
העלייה ליפיע ביער בלפור
אני מנסה לשלב סינגלים , דבלים ,דרכים , נופים , עליות וירידות וגם אורבן , העיקר שנטייל ונרכב במקומות חדשים
זה אכן מצליח והוא כנראה הגורם שהקבוצה הזו מצליחה להחזיק מעמד כל הרבה שנים ובאותה התלהבות של החברים בה
שלג בהר מירון - 2008
מקווה לעוד שנים רבות של רכיבה בקבוצת
 Northern Riders
אני מקווה שיכולת היצירתיות שלי בתכנון מסלולים תחזיק מעמד

בעין גדעון
זאת הזדמנות להודות לכולם שרוכבים אתי שבוע אחרי שבוע וסובלים את מעבדת ניסויי הטיולים שלי

רז

No comments:

מעבר חדש מתחת כביש 2 ליד מכמורת

  מעבר חדש מתחת כביש 2 ליד מכמורת תאריך : 12 -4 -2024 כפר יונה - חציית כביש 57 בצומת כפר יונה מערב - שכונת גבעת אלונים - בית קברות כפר יונה ...