Monday, April 06, 2015

Insights regarding Passover

תובנות בנוגע לפסח

בסינגל הגלבוע - מרץ 2015

אחת התופעות המוזרות ביותר שקורות כל שנה היא הגידול המדהים בכמות הכניסות לאתר מסלולי האופניים שלי בתקופות החגים ובעיקר בפסח .
 https://sites.google.com/site/mountainbikeridesinisrael

אני נוהג להסתכל מדי פעם על כמות הכניסות לאתר בתוכנת Google Analytics , מהם הדפים הפופולריים ביותר וכדו' .
כל פעם אני מגלה תופעות מעניינות שמצליחות להפתיע אותי .
קודם כל מפתיע אותי הגידול המספרי של האנשים שמבקרים באתר בפסח .
מה , הם לא רוכבים כל השנה ?
דווקא עכשיו הם החליטו לרכב ?
האביב כבר כאן לפחות חודשיים ודווקא עכשיו באים ?
המספרים שמציינים זאת הם  :
רוב השנה המספרים הם כ 7500-8000 מבקרים באתר כל חודש .
בפסח המספרים עולים  ל 9000-10000 ביקורים בחודש .
בחופש הגדול מספר המבקרים יורד ל 6500-7000 ביקורים בחודש .
מה אנשים לא רוכבים בקיץ ?
איך הם שומרים על כושר בכדי שיוכלו לרכב בפסח ?


תופעה מעניינת אחרת היא באיזה דפים מבקרים .
הציפייה שלי היא שאנשים יבקרו בטיולים המעניינים ביותר והמיוחדים ביותר שאני מפרסם .
אכן טיולים ייחודיים במיוחד המתאימים לעונה זוכים להרבה ביקורים .
גם טיולים עם שם מושך כמו "סינגל" ...... ימשכו הרבה ביקורים
אבל מאז שפתחתי את הדף שמרכז את סינגלי קק"ל וסינגלים רשמיים אחרים , הפך הדף לפופולרי ביותר .
https://sites.google.com/site/mountainbikeridesinisrael/Home/singletrack
זאת למרות שכל המסלולים כאן בנאליים ומתועדים בהרבה מקומות אחרים .
המסלולים הרשמיים מסומנים ולכן קלים יותר לניווט ומצריכים מעט הסברים .
דף אחר שזוכה לפופולריות רבה ועומד בראש "המצעד" כבר כשנה הוא המסלול בסינגל להב
זאת למרות שהוא מסלול ברור , קל ופורסם בהרבה מקומות אחרים .


אכן תובנות מעניינות .

בסינגל בני דקלים - מרץ 2015

No comments:

בסינגלי עדולם וקנים ועוד קצת

בסינגלי עדולם וקנים ועוד קצת תאריך : 25 -3 -2024 תחנת דלק פז צומת האלה - סינגל עדולם - חוות צוק - הר שוכה - מפגש סינגל עדולם וקנים -  חרבת ...