Friday, December 23, 2005

איזור בית גוברין - נחושה בגשם

 

איזור בית גוברין - נחושה בגשם

תאריך :  23-12-2005 

צומת בית גוברין - צומת נחושה - צוהרים - נחל נחושה - נחושה - ליד חרבת לבנין - כביש גישה לנחושה - צומת נחושה - צומת בית גוברין .

תחילת מסלול : תחנת הדלק בצומת בית גוברין

משתתפים : 7

אורך : אני רכבתי 16 ק"מ עקב תקלה , האחרים רכבו יותר

קובץ ל - Turbo CD

מפה 1

הערות :

  • המסלול המתוכנן היה שונה לחלוטין ומה שיצא הוא אלתור בגלל הבוץ והתקלה שהיתה לי .

  • הקטע מנקודה 16 עד 29 הוא דרך סבירה בבוץ .

  • בכניסה לנחושה (נקודה 32) יש שער ולמזלנו עבר שם רכב בטחון שהכניס אותנו .

  • הקטע מ 35 עד 39 היה בוצי בצורה נוראית .

  • המעביר האחורי שלי נשבר ונאלצתי לחזור (אני חזרתי במסלול המתואר והמתועד עד נקודה 50 ומשם לקח אותי מאור עם האוטו .
    מאור רכב עם השאר דרך צפרירים מכביש והלאה עם הכביש עד בית גוברין .
    השאר עלו לפרק בריטניה והמשיכו בו ובסופו חזרו לכביש צפונית לבית גוברין .

  • נצטרך לחזור למסלול המקורי בעתיד עם פחות בוץ !!!!

No comments:

סינגלים בין עין הוד , דלית אל כרמל והר שוקף

סינגלים בין עין הוד , דלית אל כרמל והר שוקף תאריך : 26 -4 -2024 חניית מבקרים עין הוד - נקודת התחלה : חניית מבקרים עין הוד Waze לנקודת התחלה...