Wednesday, April 28, 2010

מענית הפוך

תאריך :  28-4-2010

תחנת דלק אלון - חציית כביש "בקה אל ע'רביה-צמת משמר הגבול" - מאחורי מענית - סינגל 6 - סינגל האלכסון - סינגל נטע - סינגל שרשרת - סינגל הלולים - סינגל האלמנטים - נחל נרבתא - סינגל קוקה - סינגל הלאה לחריש - תחנת דלק אלון

נקודת יציאה : תחנת דלק אלון בכניסה למועצה האיזורית מנשה

משתתפים:  3

אורך :  16 ק"מ

זמן :  1:45 שעות

מפה

המסלול בעמוד ענן

קובץ GPX מה GPS

• הפעם בגלל שכמעט תמיד אנחנו רוכבים במענית (ברכיבות אמצע השבוע) בכיוון מסויים בשינויים קלים , החלטתי לשנות כיוונים וסינגלים
    מתחנת הדלק אלון (1) יצאנו לכיוון עין שמר ומיד אחרי כ 20 מ' נכנסנו בנקודה 2 לדרכי שדות
    בנקודה 3 יש גשרון צר שנחמד לעבור אותו ברכיבה במקום בגשר האירי שליד
    בנקודה 7 חצינו את כביש "בקה אל ע'רביה-צומת משמר הגבול"
  • בנקודה 9 חלפנו על פני הכניסה האחורית למסעדות
    בין 12 ל 13 סינגלון שמחבר לדרך שמטפסת אל מאחורי קיבוץ מענית
    בין נקודה 14 ל 15 רכבנו בתחילת סינגל האלכסון וחזרנו לדרך
    בנקודה 16 נכנסנו לסינגל מצפון לדרך ואיתו המשכנו עד המעבר מתחת כביש 6 בנקודה 18
  • פה פנינו לסינגל 6 שהוביל אותנו עד לנקודה 19 בה פנינו לסינגל האלכסון
    הגענו לוודי בנקודה 20 בה חצינו אותו לדרך הראשית בנחל נרבתא (21)
  • בנקודה 22 עלינו בסינגל נטע עד הצומת הראשית על הגבעה הדרומית במענית (24)
    פה רכבנו בסינגל השרשרת עד סופו מנקודה 25 עד 26
    מכאן ממשיך הסינגל בשינוי שמו לסינגל הלולים שנמשך מנקודה 26 עד 27 ואז עולה ומתפתל ויורד בסוף לצומת השבילים בנקודה 28
    פה טיפסנו בדרכים לצומת בגבעה בנקודה 24
    בנקודה 30 נכנסנו לסינגל האלמנטים ועזבנו אותו קצת לפני נקודה 23 והמשכנו עד נקודה 22
  • מכאן רכבנו מזרחה וליד מיסר בנקודה 32 טיפסנו בדרך עד מקום חיתוך עם סינגל קוקה בנקודה 34
    בד"כ אנחנו רוכבים מפה דרומה בחצי קוקה
    הפעם רכבנו בסינגל קוקה צפונה עד סופו בנקודה 35
  • מפה פנינו למעבר מתחת לכביש 6 (36)
    בנקודה 37 נכנסנו לסינגל "הלאה לחריש"