Saturday, August 06, 2011

My first ride with Northern Riders

 Northern Riders הטיול הראשון שלי בקבוצת
אותה אני מוביל כבר 8 שנים ברוב רכיבותיה Northern Riders אתמול רכבנו בנחל כזיב ונזכרתי בטיול הראשון שלי עם
בבריכה אחרי עין טמיר אתמול
אז , ב 9-5-2003 הוזמנתי ע"י אבנר לוי שהיה ה"קפטן" של הקבוצה ושמע עליי דרך חבר שעבד איתו , לבוא לרכב איתם
זו היתה הפעם הראשונה שהצטרפתי לרכיבה של קבוצה בארץ
עד אז מאז שחזרתי מארה"ב (שם התחלתי לרכב) יצא לי לרכב בארץ לבד או עם חברים קרובים
הגעתי בבוקר ומיד אמרו לי שאין להם מוביל ובגלל שאני מדריך טיולים לשעבר עליי להוביל אותם
שלמה רוטשילד שהוביל את טיולי הקבוצה בימים הרחוקים ההם לא השתתף בטיול באותה פעם
הסכמתי ובכך בעצם קבעתי את "גורלי" לעתיד
כששלמה הודיע שהוא פורש מהובלת הקבוצה תפשתי את מקומו ואני מוביל את רוב טיולי הקבוצה  מאוקטובר 2003
המסלול הקלסי שעשינו אז היה רכיבה לאנדרטת שיירת יחיעם
באנדרטת שיירת יחיעם - מאי 2003

עלייה בנחל געתון תוך עצירה בחרבת געתון
הפסקה בחרבת געתון - מאי 2003

המשך טיפוס בנחל געתון למעונה
הלאה דרך איזור התעשייה של מעלות וירידה לעין זיו
משם דהרנו במורד נחל כזיב תוך ביקור בעין טמיר ובבריכות
ליד הבריכות בנחל כזיב - מאי 2003

מבט מלמטה על המונפורט
צופים על הערוץ

והמשך דהירה במורד נחל כזיב עד לכביש "צומת כברי-שלומי" ולכברי שם חנינו
מאז חזרנו על המסלול הנהדר הזה לפחות פעם בשנה , לפעמים יותר במתכונות שונות כאשר אני מנסה לגוון
חוצים את נחל כזיב בטיול מים לים - אפריל 2010 - צילום : איילת ניר

את כל האופציות השונות שרכבנו שם ניתן למצוא ב
https://sites.google.com/view/mtb-israel/home/west-upper-galilee













2 comments:

ארי שוטן said...

8 שנים !!!!!
כבוד !!!
ארי

ארי שוטן said...

8 שנים !!!!
כבוד !!!!
ארי

ניר משה , דורות , רוחמה , ברור חיל

 ניר משה , דורות , רוחמה , ברור חיל תאריך : 28 -2 -2024 דורות - נחל משלים - סינגל נחל משלים - סינגל ניר משה - נחל דורות - סינגל דורות - שמו...