Tuesday, January 10, 2012

בארי פלוס

תאריך :  10-1-2012

חנות לה מדווש - סינגל בארי - חרבת משקף - לופ צפוני - נחל סחף - מחצבות הגופרית - כביש הבטון - סינגל בארי - מחצבות הגופרית - יער בארי - נחל שעתארתא - על גדת נחל הבשור - נחל גרר - חרבת מדור - קיבוץ בארי - בית קברות בארי - חנות לה מדווש

נקודת יציאה : חנות "לה מדווש" בכניסה לבארי

אורך :  33 ק"מ

גובה מצטבר : 304 מ'

זמן :  3:55 שעות

גרף גבהים

קובץ TRK מה GPS

קובץ GPX מה GPS

הערות :
  • זהו מסלול סטנדרטי של סינגל בארי עם תוספת של סיבוב נחמד ויפה בנחל סחף על פי תכנונו של ירון פדות
    פריחת הכלניות היתה בעיצומה והירוק סביב היה נהדר
  • 1-3 יצאנו מהחנות ונכנסנו לסינגל בנקודה 2
    אחרי פתיחה נהדרת שנותן לנו הסינגל מגיעים ל"כיכר" בנקודה 3
  • 3-6 פה ברחבה ("הככר") בסינגל פנינו ימינה ללופ הצפוני של סינגל בארי
    בנקודה 4 יש פנייה לכביש הבטון ואנדרטת ANZAC , אבל עכשיו לפי בקשת קק"ל לא נהוג להגיע לאנדרטה מחשש לצליפות מכיוון רצועת עזה הקרובה מאד
    בנקודה 6 הגענו עם הסינגל לערוץ נחל סחף
  • 6-8 רכבנו על הדרך החולית או לידה ללא שביל ובהמשך בסינגל לא תמיד ברור שעובר בין הגדות כאשר לקראת נקודה 7 איזור יפה ופסטורלי עם סברס , שקדיות פורחות ושקמים
    בנקודה 7 פנינו לדבל מסומן בכחול אתו רכבנו עד כביש הבטון בנקודה 8
  • 8-10 פה פנינו שמאלה על כביש הבטון ובצומת הכבישים בנקודה 9 פנינו לכביש ימינה
    בנקודה 10 ליד המבנים התחברנו חזרה לסינגל בארי הארוך (סימון אופניים אדום)
  • 10-16 בנקודה 10 חזרנו לסינגל בקטע המצויין עד מחצבות הגופרית והלאה עד הדרך ליד שרידי שדה התעופה הבריטי בנקודה 12
    המשכנו עד לכביש הבטון כאשר הסינגל מימין לו עם כמה אלמנטים חמודים
    הקטע חמוד ומוסיף עוד קטע עלה ורד
    הוא עוקף את החניון שליד נחל גרר - כנראה בצורה מכוונת
    בנקודה 18 חוזרים לסינגל הישן וממשיכים בסינגל עד לשטח החשוף  בנקודה 19
  • 19-1 פה מתחיל קטע חמוד של רכיבה בערוץ או מעליו בסגנון לונה פרק עד נקודה 20 ומכאן בדבל עד מפגש עם הכביש בנקודה 21
    הסינגל ממשיך מימין לכביש ובנקודה 22 פונים שמאלה ליד בית הקברות של בארי ובקצהו הצפוני מתחיל המשך הסינגל שיוצר את אקורד הסיום לסינגל בלונה פרק קצר עד התאטרון שממש לפני החנות והלאה לחנות (1)