Wednesday, March 14, 2012

סיבוב ארוך בסינגלים קנים ועדולם

תאריך :  14-3-2012

צומת האלה - למרגלות גבעת ישעיהו - כביש לחרבת מדרס - חרבת מדרס - סינגל קנים - חרבת שוע - נחל שלה - חרבת בורגין - חרבת כפר ביש - ליד זוהרים - נחל נחושה - ליד נחושה - חרבת קיט - נחל חכליל - חרבת בורגין - ליד מערת עדולם - חרבת ריבוא - חרבת קנים - צומת האלה

נקודת יציאה : תחנת דלק פז בצומת האלה

אורך :  44 ק"מ

זמן :  5:17

קובץ TRK ל GPS

קובץ GPX ל GPS

• משה פאר החליט שהגיע הזמן לסיבוב ארוך בסינגלי קנים ועדולם באמצע השבוע במתכונת דומה למה שביצענו בשנה שעברה :
    החלטתי שנבדוק את כל סינגל קנים שנוסף לו קטע חדש שהשלים אותו ללופ והוספתי לו את החלק הדרומי של סינגל עדולם
    הפריחה היתה מרשימה עם שפע של כלניות , רקפות , לוטם מרווני ולוטם שעיר ועוד ועוד
    גם מזג האוויר היה טוב והרבה יותר נעים מבטיול בשנה שעברה
  • 1-9 רכיבה אל חרבת מדרס
    מתחנת הדלק (1) רכבנו על דבל שחלקו מסומן כחול ומנקודה 4 מסומן ירוק עד נקודה 8
  • 9-11 טיפסנו בדבל לחרבת מדרס ובחרבה רכבנו בסינגל הירוק עד החנייה בצידו המזרחי
    המשכנו בסינגלון מזרחה עד נקודה 11 בה כביש הכניסה לחנייה של חרבת מדרס
  • 11-13 יצאנו לכביש הפנימי ופנינו ימינה ומיד נכנסנו שמאלה לסינגל שמטפס במתינות לחרבת שוע
    הסינגל ברור ומסומן בסימון שחור (כל סינגל קנים מסומן בסימון שחור)
    בנקודה 13 הסינגל מסתיים בכביש הפנימי
  • 13-19 רכבנו קטע קצר בכביש ובנקודה 14 למרגלות חרבת בורגין טיפסנו בדבל דרום מזרחה עד לאוכף בנקודה 15 ליד חפירות חרבת בורגין
    פה חברנו לסימון הירוק של סינגל עדולם וירדנו איתו בדבל שבהמשך הופך סינגל עד סוף סינגל עדולם ליד כפר זוהרים בנקודה 19
  • 19-20 חזרנו בדבל בעלייה מתונה עד ליד נחושה
  • 20-26 פה פנינו ימינה לירידה מהירה בדבל ואז טיפוס בדבל לחרבת קיט בנקודה 22
    מכאן ירידה בסינגל לא ברור אבל הכל רכיב כאן גם לא בסינגל
    יש פה מספר רמפות ומחפורות ומנקודה 24 עלינו על סינגל צר אבל ברור ונוח עד לדבל בנקודה 25
    המשכנו עם הדבל עד הכביש בנקודה 26
  • 26-29 רכבנו בכביש עד נקודה 14 למרגלות חרבת בורגין ואז טיפסנו בעלייה הרשמית לחרבת בורגין ובנקודה 27 חברנו לסימון השחור של המשך סינגל קנים ורכבנו איתו עד מרגלות הגבעה שעליה מערת עדולם בנקודה 29
  • 29-34 ויתרנו על הסיבוב של מערת עדולם וטיפסנו בסינגל קנים וירדנו לכביש הפנימי שליד אדרת (31)
    המשכנו בסינגל לכיוון גבעת ישעיהו
    בצומת בנקודה 33 כרגיל טעינו קצת כי הסימון שם לא ממש ברור - זוהי צומת של סינגל קנים ועדולם
    מה שצריך לעשות זה אם באים בסינגל קנים ממזרח למערב , פונים למערב צפון מערב בסימון הירוק (ימינה) ואחרי כ 100-200 מ' בפיצול לוקחים את הסינגל השחור