Thursday, March 22, 2012

סיבוב קצר ברמות מנשה

תאריך :  22-3-2012

רמות מנשה - נחל מנשה - נחל בודד - עין בודד - כביש "אליקים-גלעד" - נחל שופט - עין ריחנייה - עמק השלום - עין פרור - סינגל "יואש ויצחק" - חניון קק"ל מעל נחל שופט - נחל שופט - עין משעול - גבעת דיצה - דרך הסולינג בין נחל שופט לג'וערה - דרך מקבילה לכביש ג'וערה- עין השופט" - כביש "ג'וערה - צומת עין השופט" - עין השופט - דליה - נחל שלף - עין מחוללים - רמות מנשה

נקודת יציאה : חנייה בכניסה לקיבוץ רמות מנשה

קובץ GPX ל GPS

הערות :
  • הצטרפתי לסיבוב קצר ברמות מנשה האביבית שהוביל ירון פדות בקבוצתו הפלטה הגדולה
  • מהחנייה (1) יצאנו בדבל שחצה את נחל מנשה (2) וטיפס עד שהגיע לאיזור מטעים שחסם את דרכנו
    אחרי חציית 3 גדרות ורכיבה בדרכי מטעים (3) התחברנו לדרך שדות שחיברה אותנו לדרך טובה (4) שעברה בהמשכה בשטח עם נוף פסטורלי ומסביב פריחות רבות של טורמוס ההרים (ראה תמונות)
    בנקודה 5 פנינו בדרך ימינה ואז בנקודה 6 שמאלה והתחברנו לכביש "אליקים-גלעד" בנקודה 7
  • אחרי רכיבה קצרה מאד בשולי הכביש ירדנו בנקודה 8 לדבל שיורד בנחל שופט בסימון אדום
    בנקודה 9 עצרנו בעין ריחניייה שהוא מעיין מצויין לשחייה בקיץ
    המשכנו בדבל לאורך נחל שופט עד נקודה 10 בעמק השלום
    פה ירדנו בסינגלון לעין פרור וחברנו לדרך עד נקודה 11
  • בנקודה 11 נכנסנו לסינגל "יואש ויצחק" עד הדרך הלבנה בנקודה 12
    לא טיפסנו בהמשכו של הסינגל אלא המשכנו בדרכי יער בעלייה ואחר בירידה עד החניון בנקודה 15
    מכאו המשך בדרך טובה עד הסינגל הסלול בנחל שופט בנקודה 17
  • פה התחלנו בדרכנו חזרה בדרך מקבילה לנחל ממערב עד חציית הנחל בנקודה 18
    אחרי החצייה פנינו שמאלה לדרך המקבילה לנחל ממזרח ואחרי מרחק קצר טיפסנו ימינה בקיר בין נקודות 19 ו 20
    מכאן רכיבה בדרכי 4X4 עד קרוב לכביש "עין השופט-ג'וערה" בנקודה 21
  • פה פנינו ימינה לדרך מקבילה לכביש עד ליד עין השופט בנקודה 22
    פה רכבנו על הכביש לכיוון צומת עין השופט ובנקודה 23 עלינו על דרך שדות שמאלה ואז בדרכי שדות עד כביש "אליקים-גלעד" בנקודה 25
  • פה אחרי כמה עשרות מ' על הכביש פנינו לקיבוץ דליה (26) ומיד אחרי מגרש הכדורגל ירדנו לדבל עד נקודה 28
    פה חתכנו למערכת דרכים ביער שהורידו אותנו לאיזור עין מחוללים שבנחל שלף
    בנקודות 30 רכבנו בסינגל קצר שבקצהו פנינו לדרך שטיפסה והביאה אותנו לתוך קיבוץ רמות מנשה ואז לאוטו