Wednesday, April 25, 2012

איזור שפייה

תאריך :  25-4-2012

בת שלמה - עין בת שלמה - גבעות טלימון - סינגל שפייה - מאיר שפייה - חציית כביש וודי מילק - הר חורשן - סינגל הג'ונגל - בת שלמה

נקודת יציאה : רחבת חנייה במושבה בת שלמה מדרום למחלף

אורך :  17 ק"מ

זמן :  2:32 שעות

קובץ TRK ל GPS

קובץ GPX ל GPS

• יצאנו לרכיבה קצרה שמטרתה בעיקר להכיר את סינגל ה DownHill שליד מאיר שפייה תוך הכרת סינגלים ודבלים באיזור
    המאפיין הבולט ביותר ברכעבה היתה הצמחייה הגבוהה שכיסתה חלק מהסינגלים המאולתרים שבחלקם רכבנו בעבר
    סינגל שפייה התגלה כסינגל
    DownHill אמיתי עם מקפצות מגוונות ושיפועים ודרופים מכובדים
    בגלל שהגענו אליו מלמטה טיפסנו אותו רגלית והחלטנו לא לרדת אותו כי הוא בקטעים רבים ברמה קשה מדי בשבילנו ולכן המשכנו לצד השני של הגבעה
  • יצאנו מהחנייה (1) וחצינו את הגשר מעל המחלף ובכיכר הראשונה בתוך מושב בת שלמה (2) פנינו שמאלה והמשכנו עד שיצאנו מרחובות המושב בנקודה 3
    פה המשכנו בדרך עד נקודה 4 בה פנינו לדבל מלא צמחייה בין גדרות
    בשלב מסויים עברנו מעל הגדר השמאלית לאיזור עם צמחייה נמוכה יותר אבל כמעט לא רכיב
    כשהגענו לקטע רכיב יותר המשכנו עד נקודה 5 בה עלינו על דבל/סינגל מוסתר חלקית ע"י הצמחייה אבל רכיב עד נקודה 6
  • פה ירדנו בסינגל שרכבנו בעבר https://razg.blogspot.com/2011/11/blog-post_11.html
    זהו סינגל שעם הצמחייה היתה לא צפופה היה רכיב כולו וזורם בירידה וכייפי
    תחילת הסינגל ליד בריכת המים בנקודה 13
  • פה החלטנו לא לרדת את הסינגל אלא להמשיך לכיוון מאיר שפייה
    התחלנו בסינגל די ברור שיורד דרומה ואחר כך פונה מזרחה
    בערך בנקודה 14 איבדנו את הסינגל ונאלצנו ללכת עד מבנה ליד השער של בית הספר מאיר שפייה בנקודה 15
  • מליד השער דהרנו בכביש עד הצומת עם כביש וודי מילק בנקודה 16
    חצינו את הצומת והמשכנו דרומה לכיוון זכרון ובנקודה 17 פנינו לדרך בסימון שביל ישראל
    המשכנו בסימון שביל ישראל כאשר באיזור 18 הצמחייה צפופה וקשה לאתר את הסינגל למרות שזה שביל ישראל
    לפני נקודה 19 שביל ישראל עובר את ערוץ נחל דליה שהיה יבש ואז מגיעים למעבר מתחת לכביש בנקודה 19
    אחרי החצייה דרומה המשכנו בדרך בין מטעים עד נקודה 20 והלאה בטיפוס בדבל בין מטעים עד צומת הדרכים בנקודה 21
  • פה טיפסנו בדרך המסומנת אדום להר חורשן ובנקודה 22 פנינו לסינגל הג'ונגל בסימון כחול