Wednesday, May 30, 2012

בין 2 ל 4

תאריך :  30-5-2012

איזור תעשייה רעננה צפון - בצרה - בני ציון - חציית נחל רעננה - צומת כניסה לבני ציון - כביש לצומת הדרים - נחל פולג - שמורת תל יצחק - חרבת גזרה - אודים - נחל פולג - פרק יקום - גבעת השלום - יקום - חציית נחל רשפון - ליד המסילה - רעננה - קרית שרת - איזור תעשייה רעננה צפון

נקודת יציאה : איזור תעשייה רעננה צפון , רח' התדהר

משתתפים : לבד

אורך :  31 ק"מ

זמן :  2:16 שעות

קובץ TRK ל GPS

קובץ GPX ל GPS

• מאז שהתחלתי לעבוד ברעננה צפון התחלתי לעשות רכיבות בוקר בנות שעה עד שעתיים וחצי באיזור
    אני מגיע עם האוטו מוקדם לעבודה ובכך חוסך את הפקקים , חונה בחנייה של העבודה באיזור התעשייה רעננה צפון ויוצא לסיבוב ואז מקלחת ומתחיל את יום העבודה
    כאן מתואר מסלול אופייני
  • מהחנייה הגדולה ברחוב התדהר (1) יצאתי בכביש הפנימי עד נקודה 3 בה המשכתי בדרך במקביל לכביש 4 עד נקודה 4
    פה אין ברירה וחייבים לפנות עם הדרך שמאלה ובנקודה 5 ימינה והלאה בדרכים עד כניסה למושב בצרה  בנקודה 6 (הכניסה דורשת חציית תעלה יבשה ורכיבה)
  • מכאן המשכתי ברחובות בצרה ובני ציון עד נקודה 9 בה נגמר הרחוב וחוצים תעלה של נחל רעננה (יבש) ומתחברים להמשך רחוב בנקודה 10
    המשכתי לכביש הכניסה לקומפלקס המושבים בנקודה 11 ולתחנת הדלק בצומת הכניסה (12)
    משם חזרתי בכביש לכיוון בני ציון ובנקודה 13 בכביש המקביל לכביש 4 עד הכיכר 14 והלאה שמאלה לכיוון המזבלה
  • בנקודה 15 ירדתי לדרך חולית אבל רכיבה עם סימון שבילים אדום
    בנקודה 16 יש חסימב בדרך בעזרת תלולית אבל לאופניים אין בעייה כמובן להמשיך עם הדרך עד הדרך המקבילה למסילה ממזרח בנקודה 17
  • פניתי ימינה בדרך וחציתי מעל המסילה בגשר (18) והלאה בדרכים לאודים (22)
    מסוף העלייה בקצה של אודים פניתי ימינה לאורך נחל פולג אותו חציתי במקום יבש בקיץ (23) (בחורף אפשר להמשיך עוד 20 מ' לגשרון ולחצות את הפולג עליו)
    המשכתי בגדה המערבית של נחל פולג לשמורת יקום ובנקודה 24 טיפסתי בסינגל שמגיע קרוב לגשר הולכי הרגל של וינגייט בנקודה 25
    מכאן בסינגלים עד נקודה 26 והלאה בדבל צר עד ליד אגם יקום
    טיפסתי בסינגל קצר ורכיב רק בירידה (דרופ) (27) והגעתי לחנייה של פרק יקום
  • המשכתי בכביש שיוצא לכיוון תחנת הדלק ובנקודה 28 נכנסתי לסינגל קצר עד הכביש בנקודה 29
    שוב בכביש עד נקודה 30 ואז לסינגל החמוד המסומן סימון שבילים שחור עד נקודה 31
    מפה משכתי בדבלים לראש גבעת השלום (פרוייקט של תושבי יקום) ובנקודה 34 ירדתי בסינגל לדבל בנקודה 35 איתו המשכתי עד הקצה המזרחי של יקום (36)
  • מכאן רכבתי בדרך מזרחה לכיוון המסילה (37) והמשכתי בדבל שממערב למסילה עד חצייה מתחתיה בנקודה 38
    בנקודה 39 התחברתי לכביש שבא ממחלף הדרים ורכבתי עליו כמה עשרות מ' מזרחה ובנקודה 40 נכנסתי לדבל שעובר ליד חרבה יפה (ראה תמונות) וליד שדות גידול דשא עד נקודה 42
    פה נכנסתי לדרך שמובילה למנחת האולטרלייט והטרקטורונים המעופפים והלאה לכביש הישן שמתחבר לבני ציון (43)