Thursday, June 21, 2012

בין רעננה לים

תאריך :  21-6-2012

איזור תעשייה צפוני ברעננה - נחל רענה - בני ציון - סינגל חרוצים - מנחת הטרקטורונים המעופפים - נחל רשפון - רשפון - חצייה מעל כביש 2 בגשר הולכי הרגל של רשפון - ארסוף - חצייה מעל כביש 2 בגשר הולכי הרגל של רשפון - רשפון - רעננה - רח' וייצמן ברעננה - איזור תעשייה צפוני ברעננה

נקודת יציאה : חנייה גדולה ברח' תדהר באיזור תעשייה רעננה צפון

קובץ GPX ל GPS

הערות :
  • זהו סיבוב נחמד שיוצא לי לרכב אותו או דומים לו בבקרים לפני העבודה
  • 1-12 יציאה מאיזור התעשייה רעננה צפון אל דרכים טובות וכמעט לא חוליות עד הכניסה למושב בני ציון בנקודה 8 בה יש מעבר בין הגדר לסוללה
    מיד אחרי הכניסה ליישוב פונים שמאלה , עוברים גשרון על ערוץ נחל רעננה ומגיעים לרחובות בני ציון
    בנקודה 11 פונים לרח' של ביה"ס היסודי המטפס ומיד אחרי ביה"ס שער רכב סגור עם מעבר לאופניים משמאלו (12)
  • 12-15 רכיבה על כביש משובש עד הכניסה לשמורת חרוצים בנקודה 13
    פה נכנסתי לסינגל מגודר מצדדיו בכבל כך שלא יסטו ממנו (זוהי שמורת טבע - רשמית אסורה לאופניים)
    הסינגל מסתיים בשער המערבי של השמורה בנקודה 14 ואז פונים ימינה עם דרך עד צומת הדרכים בנקודה 15
  • 15-20 פה פניתי לדרך שמובילה למנחת הטרקטורונים המעופפים והמשכתי עד חציית הכביש הישן בנקודה 16
    המשכתי בדרכי שדות טובות עד חצייה מתחת למסילה לכיוון מערב בנקודה 19
    מכאן עד פנייה לדרך שהופכת לרחוב של רשפון (20)
  • 20-22 רכיבה ברחובות רשפון עד צומת הכניסה לרשפון מכביש 2 וטיפוס לגשר הולכי הרגל מעל כביש החוף (22)
  • 22-22 ירידה מהגשר בצידו המערבי ומיד אחרי המבנה שמימין פנייה לדרך ימינה ואז קרוב לכביש רכיבה במנהרת שיחים נחמדה (23)
    המנהרה יכולה להיות חווייתית ברכיבה עם ילדים
    אחרי המנהרה התחברתי לכביש משובש ואיתו בכביש משובש ימינה (24) והלאה מערבה בנקודה 25
    פה שמאלה לדרך חולית ואז בנקודה 27 חציית מנחת טיסנים וחבירה לכביש והלאה בכביש משובש (28) עד גשר הולכי הרגל (22) מעל כביש 2
  • 22-30 חציית הגשר והלאה ישר דרך רשפון למסילה (29) וחצייתה במעבר הרכבת המסודר והלאה בכביש שהופך דרך עד שביל האופניים בקצה של רעננה בנקודה 30
  • 30-1 פניתי ימינה לשביל האופניים ובנקודה 31 פניתי למגרשי הטניס
    בקצה השביל הסלול (32) יורדים לדבל קצר והלאה התחברות לרח' וייצמן (32) ורכיבה לאורכו עד 34
    פה פונים לרח' בקצה השטח הבנוי ובנקודה 35 עולים על דרך חולית ופונים ממנה לדרך ימינה (36) עד מפגש עם רחובות איזור התעשייה (37) והלאה לאוטו