Tuesday, September 11, 2012

מענית צפון

תאריך :  11-9-2012

תחנת דלק ליד מועצה איזורית מנשה - סינגל מיה -
חרבת אל חפור - סינגל "המגדל" - ליד חרבת אל טווילה - אום אל קוטוף - סינגל "החדש" - סינגל "קוקה" - סינגל הלאה לחריש - תחנת דלק ליד מועצה איזורית מנשה

נקודת התחלה  : תחנת דלק אלון בכניסה למועצה האיזורית מנשה

אורך :  14 ק"מ

גובה מצטבר : 236 מ'

זמן :  1:49 שעות

קובץ TRK ל GPS

הערות :
  • יצאנו לסיבוב בוקר במענית ובגלל שאנחנו מכירים די טוב את סינגלי מענית החלטנו שנכיר אחד לשני סינגלים שעדיין אחד מאתנו לא רכב
    בסופו של דבר הצלחנו לרכב במענית מסלול של קרוב לשעתיים כאשר כולו לרא באיזור הקלאסי של תל זאבים והגבעות מרובות הסינגלים של "השרשרת" , "האלמנטים" ,"נטע" ...
  • יצאנו מתחנת הדלק (1) והמשכנו בדבל (2) אחרי חציית הכביש
    בנקודה 3 נכנסנו לסינגל מיה וזרמנו איתו עד נקודה  9 בה הסינגל חוצה דרך
  • פה טיפסנו בדרך 4X4 עד המגדל (10) ונכנסנו לסינגל המגדל
    סינגל "המגדל" מתחיל וחוזר באותה דרך כשבקצהו יש לופ
    הסינגל טכני קל עד בינוני ואין בו טיפוסים
    בכניסה ללופ (11) רכבנו נגד כיוון השעון
  • כשחזרנו למגדל (10) ניסינו מה שנראה כסינגל שיורד לכיוון הכפר חרבת א טווילה אבל בנקודה 12 הוא די מתפוגג ולכן חזרנו למגדל
    שם ירדנו בסינגל טוב עד נקודה 13 ואז בדבל עד כביש "ברקאי-חריש" בנקודה 14
  • המשכנו עם הכביש וטיפסנו לאום אל קוטוף ואז דרך הלולים (17) לבסיס משמר הגבול וכביש "חריש-קציר" (18)
    ההקלטה בקטע 17-20 משובשת והמסלול למעשה הוא לפי הנקודות שסימנתי במפה ולא מה שנראה בסגול במסלול שעל המפה
    בנקודה 19 ירדנו בדרך ובנקודה 20 נכנסנו לסינגל "החדש" עד נקודה 22 ושוב סינגל קצר בין 22 ל 25