Tuesday, April 30, 2013

סינגל הציידים המחודש (המכונה גם אהוד 4)

תאריך :  30-4-2013

בת שלמה - נחל דליה - "צומת החורשן" - סינגל "השחור" - סינגל "ג'ואל" - סינגל "החזירים" - סינגל "ג'ואל" - סינגל "זולה" - סינגל "הציידים" ("אהוד 4") - סינגל "מוטוקרוס" - סינגל "חוצה גבעה" סינגל "זולה" - סינגל "דבל אבוד" - סינגל "הציידים" המשופר - סינגל "עמק האיילות" - "צומת החורשן" - סינגל "הג'ונגל" - נחל דליה - בת שלמה

נקודת יציאה : רחבת חנייה במושבה בת שלמה

אורך : 19 ק"מ

קובץ TRK ל GPS

קובץ GPX ל GPS

• כמו בדרך כלל , יצאנו מבת שלמה (1) וירדנו בירידה הטכנית והדרדרתית (2 עד 3) לנחל דליה
    המשכנו בדרכי 4X4 כאשר בשביל לחסוך את עליית הקיר ולהוסיף עוד נפח עלינו בדרכי 4X4 עם שני סינגלונים עד הדרך על הרכס בנקודה 11
    קטע סינגל אחד היה בין הנקודות 8 ל 9
    סינגל נוסף בין נקודה 10 ל 11
    המשכנו על הדרך שעל הרכס עד הצומת הראשית של חורשן בנקודה 12
  • פה התחלנו בשחור מנקודה 12 עד 13
    שם ירדנו שמאלה בהמשך סינגל עד הדרך בנקודה 14
    רכבנו שמאלה על הדרך ובנקודה 15 ירדנו לסינגל "ג'ואל" עד נקודה 17
    פה פנינו ימינה לסינגל "החזירים" עד נקודה 18 בו חברנו ל"ג'ואל" והמשכנו עד שער הברזל בתחילת סינגל "הגדר" בנקודה 20
  • המשכנו בטיפוס בסינגל "זולה" בלי לפנות לכל האופציות הקיימות עד צומת הסינגלים והדבלים בנקודה 21 ליד שער ברזל
    פה שמאלה (דרומה) זה סינגל "אהוד 3" וימינה (צפון מערבה) זה סינגל "הציידים" שלאחרונה גם כונה "אהוד 4"
  • סינגל "הציידים" שופץ לאחרונה והוארך ורכיב בנוחות בשני הכיוונים
    אנחנו נכנסנו אליו בכיוון שרובו ירידה בנקודה 21 והמשכנו עד מפגשו עם סינגל "עמק האיילות" בנקודה 22
    ניתן להמשיך בסינגל "הציידים" בתוספת חדשה צפונה (אנחנו רכבנו עליו בהמשך מצפון לדרום ) נקודות 22 ל 26
  • בנקודה 22 המשכנו בסינגל "מוטוקרוס" עד סופו בנקודה 23
    פה טיפסנו בסינגל "חוצה גבעה" עד חיבור לסינגל "זולה" בנקודה 24
    אחרי תיקון פנצ'ר פנינו ימינה לזולה ומיד ימינה לסינגל "דבל אבוד" בנקודה 25
    ירדנו ב"דבל אבוד" חברנו בנקודה 26 לחלק האחרון של סינגל "הציידים" המשופר (אהוד 4) עד המפגש של הסינגלים בנקודה 22
    מכאן המשך דהירה בסוף סינגל "עמק האיילות" עד מפגש עם הדרך בנקודה 27
  • טיפסנו בדרך צפונה עד הצומת בקצה של סינגל "הגדר" בנקודה 28
    ירדנו לוואדי עם הדרך לצומת הדרכים בנקודה 29
    מכאן טיפוס בדרכי 4X4 עד צומת החורשן בנקודה 12
  • המשכנו בדרך על הרכס מערבה עד הכניסה לסינגל "הג'ונגל" המסומן סימון שבילים כחול בנקודה 31
    סינגל "הג'ונגל" שהוא הטוב בחורשן לדעתי היה כייפי כרגיל וירד עד הדרך 32
  • מכאן כמו שבאנו עד החנייה בבת שלמה (1)