Thursday, January 16, 2014

סינגלונים בין יקום לבני ציון

תאריך :  16-1-2014

איזור תעשייה רעננה צפון - נחל רעננה - בצרה - בני ציון - סינגל שמורת בני ציון - כביש "כלא תל מונד-שפיים" - חוות רונית - סינגל "רונית" - איזור תעשייה יקום - קיבוץ יקום - סינגל "הצינורות" - ביצת פולג - נחל רשפון - חציית כביש "כלא תל מונד-שפיים" - חציית המסילה - כביש "רשפון-רעננה" - בית קברות רעננה - מכון טיור רעננה - נחל רעננה - איזור תעשייה רעננה צפון

נקודת יציאה :  חניון באיזור התעשייה רעננה צפון

משתתפים : לבד

גובה מצטבר :127 מ'

קובץ TRK ל GPS

• הפעם לקחתי לרכיבת הבוקר את ה GPS בכדי להקליט את המסלול שכלל כמה סינגלונים חדשים שגיליתי לאחרונה ורציתי לפרסמם
    במסלול כאן יש 3 סינגלים :
    סינגל "שמורת בני ציון" שכבר פרסמתי בעבר
    סינגל "רונית" שהוא סינגל חמוד באורך כמה מאות מטר בין יקום לחוות רונית
    סינגל "הצינורות" שהוא סינגל חמוד עם סיום טכני קליל שיוצא מיקום וחובר לדרך שממזרח ליקום
    שמו בא לו משני הצינורות שצריך לחצות בו (זהירות חלק)
  • יצאתי מאיזור התעשייה (1)
    בנקודה 5 מיד אחרי השער חתכתי דרך הפרדס והלאה בדרכי פרדסים לנחל רעננה (8) ולאורכו לתוך בצרה (10)
    חציתי את הגשרון (11) והלאה לרחובות בצרה (12)
    בנקודות 13 סמטה לא סלולה שבקצה שלה חוזרים לרחובות
    טיפוס והמשך ברחובות לבני ציון ובנקודה 16 אחרי הבית ספר יציאה תוך מעקף 2 שערים בני ציון
  • בנקודה 17 נכנסתי לשמורת בני ציון ונכנסתי לסינגל קל שמסתיים בצד השני של השמורה הקטנה בנקודה 18
  • מכאן פנייה שמאלה בדרך עד חיבור לכביש הפנימי בנקודה 19 וירידה לאורך הכביש עד הצומת עם הכביש הבא מכלא תל מונד בנקודה 20
    פה המשכתי בכביש מערבה ולציית המסילה עד הפנייה לחוות רונית בנקודה 21
    רכבתי בדרך הסלולה חלקית לכיוון חוות רונית ואחריה עד נקודה 22
  • פה נכנסים לסינגל רונית
    מיד אחרי צומת דרכים עם שער משמאל יש סוללה ועליה שרידי זבל ובטון
    חוצים רגלית את הסוללה (כ 5 מ' הליכה) ומהצד השני עולים על דבל שהופך סינגל
    בנקודה 23 פניתי ימינה לבדוק משהו וחזרתי (נא להתעלם מהזנב במסלול במפה מ 23 מזרחה)
    ממשיכים בדבל ששוב הופך סינגל חמוד וזורם עד סופו במפגש עם דרך 4X4 בנקודה 24
    מכאן המשך עם הדרכים במטעי אפרסמונים עד שער בחלק האחורי של איזור התעשייה יקום בנקודה 27
    המשכתי עד הכביש של איזור התעשייה בנקודה 28
  • פניתי פםה שמאלה ונכנסתי לכיוון קיבוץ יקום בנקודה 29
    רכבתי בכביש הראשי בקיבוץ עד נקודה 30
  • פה פניתי ימינה לסינגל "הצינורות" בחורשת אקליפטוסים והמשכו בשטח הפתוח
    הוא חוצה 2 צינורות פלסטיק ובהמשך יורד מדרגה קטנה ומתחבר לדרך שממזרח לרכס הכורכר בנקודה 31
  • מכאן רכיבה בדרך 4X4 ופנייה בנקודה 32 מזרחה
    בנקודה 33 חצינו את התעלה על גשרון ורכבנו בדרך מקבילה לתעלה ממזרח והלאה לאורך המסילה עד חיבור לכביש בנקודה 35
  • חציתי עם הכביש את המסילה ובנקודה 36 פניתי לדרך 4X4 דרומה
    בנקודה 37 עוברים מבנה של תחנת רכבת ישן ואחריו נכנסים לדרך שבעבר היתה דבל חמוד בחורשת אקליפטוס והשבוע שפכו שם חצץ והפכו אותה לדרך טובה ורחבה יותר (חבל)
    בנקודה 38 אחרי חורשת האקליפטוס חוברים לדרך טובה שעליה וכבים עד הכביש "מרשפון לרעננה בנקודה 39
  • מכאן רכיבה בכביש המשובש ובהמשך דרך 4X4 עד חיבור לכביש ליד בית הקברות של רעננה בנקודה 40
    מטפסים בכביש עד נקודה 41 ואז ירידה בשביל אופניים לכיוון אתר טיהור המים והלאה לצומת הדרכים אחרי חציית נחל רעננה בנקודה 9
    מכאן חזרה כמו שבאנו עד מגרש החנייה (1)