Monday, March 23, 2015

סינגל הטווילים החדש וסקר מענית אחרי החורבן

סינגל הטווילים החדש וסקר מענית אחרי החורבן 2

תאריך :  23-3-2015

מועצה איזורית מנשה - חציית כביש 574 - סינגל "עוז"- חציית מתחת כביש 6 - חצייה מתחת
כביש 6353 - סינגל "העולה למגדל" - סינגל "היורד מהמגדל" - אום אל קוטוף - סינגל "הטווילים" - בית ספר של אום אל קוטוף - כביש ישן מקביל לכביש 6353 - אום אל קוטוף הדרומי - בסיס מג"ב ליד חריש - פינת רוויטל - תל זאבים - סינגל הזאבים המסתובבים - סינגל הגללים והסברס - סינגל הזיתים - נחל נרבתא - חצייה מתחת כביש 6 - סינגל נטע - סינגל האלמנטים - סינגל השרשרת - סינגל הלולים - נחל נרבתא - ליד המסעדות - להבות חביבה - נחל עירון - מועצה איזורית מנשה

נקודת יציא
ה :  תחנת דלק אלון בכניסה למועצה איזורית מנשה

משתתפים : לבד

קובץ TRK

• לפני כמה ימים קיבלתי ממשה שפירא את הקלטת סינגל הטווילים החדש שיזמו ובנו הטווילים : עבד , יאסר וצעירי הכפר אום אל קוטוף (מכאן שם הסינגל) .
    לכן החלטתי לצאת לסיבוב במענית ולהכיר את הסינגל החדש שבעצם מאפשר רצף כמעט מלא של סינגל מתחנת הדלק אל המגדל , הכפר אום אל קוטוף והלאה לסינגל האקליפטוסים ולסינגל העץ הבודד
    בנוסף המשכתי בסקר של הסינגלים ששרדו במענית אחרי החורבן שהאיזור סופג מכיוונים שונים
    סקר מספר 1 מלפני שבועיים נמצא כאן : https://sites.google.com/site/mountainbikeridesinisrael/Home/mtb-israel/maa1
  • 1-10 התחלתי בתחנת הדלק (1) והמשכתי לסינגל עוז שמתחיל בנקודה 3 (התאור בסקר הראשון במוזכר לעיל)
    המשכתי בסינגל עוז עד סופו בנקודה 8
    פה רכבתי בנקודות 8 בדרך ה 4X4 והמשכתי בסינגל "העולה למגדל בין נקודה 8  לנקודה 9 בצומת שליד המגדל
    ירדתי בסינגל המגדל המצויין עד הכפר אום אל קוטוף בנקודה 10
    שם הוא חובר לדרך 4X4 שמקיפה את בית הספר מצפון ןחובר לרחוב בנקודה 15
    פניתי ברחוב שמאלה עד מפגש עם דרך בנקודה 16
    רכבתי בדרך ה 4X4 הטובה לנקודה 12
    פה פניתי לדבל ברור (נוצר מקוליסים) עד מפגש עם הרחוב המחבר בין שני חלקי הכפר אום אל קוטוף בנקודה 17
    פניתי שמאלה ומיד אחרי כמה מטרים על הרחוב פניתי ימינה לדרך 4X4 טובה שנראית חדשה ומובילה עד לכביש הישן המקביל לכביש 6353 בנקודה 18
  • 18-26 רכבתי על הכביש הישן שמקביל לכביש 6353 עד חיבור לכביש העולה לאום אל קוטוף בנקודה 19
    אחרי טיפוס קצר ותלול לכביש פניתי לדרך בנקודה 20 (שימו לב שנבנים כאן בתים חדשים בכפר אום אל קוטוף ותחילת הדרך תהפך לרחוב בקרוב)
    רכבתי עם הדרך ובנקודות 21 חתכתי בשביל קצר ומכוסה צמחייה ללולים והמשכתי בדרך של הלולים ימינה עד חיבור לכביש לכיוון קציר בנקודה 22 ליד הכניסה לבסיס משמר הגבול
    הקפתי את הבסיס מדרום מערב ובצומת הדרכים בנקודה 23 פניתי ימינה וירדתי בדרכי 4X4 שהצמחייה לידן והיער שהיה כוסחו למטרה שאני לא יודע את פשרה
    בנקודה 25 עברתי ליד "פינת רויטל" שעדיין קיימת אבל בגלל כיסוח היער נראית מוזנחת ומיותמת
    כל הסינגלים היפים שהיו כאן אינם עוד
    המשכתי בדרכי ה 4X4 עד נקודה 26 ליד תל זאבים
  • 26-32 פה פניתי שמאלה בדרך ה 4X4 ובנקודה 27 נכנסתי לסינגל "הזאבים המסתובבים" שקיים ולא השתנה
    טיפסתי בו עד הדרך בראש הגבעה בנקודה 28
    המשכתי בדרך בנקודות 28 ופניתי לסינגל "הגללים והסברס" שגם הוא לא השתנה עד סופו בגשרון קק"ל בנקודה 29
    פניתי שמאלה בדרך ה 4X4 ומיד ימינה בנקודה 30 לדרך שמטפסת עד תחילת סינגל "הזיתים" בנקודה 31
    ירדתי בסינגל שגם הוא במצב טוב עד סופו בנקודה 32
  • 32-39 רכבתי בדרך בנקודות 32 ועברתי מתחת לגשר של כביש 6
    המשכתי בדרך ה 4X4 המקבילה לנחל נרבתא עד נקודה 33
    פה פניתי שמאלה לסינגל "נטע" שקיים אבל נראה מכוסח ומכוסה גזם ולכן לא עליתי בו אלא חברתי לסינגל "האלמנטים" ("זמן אוויר") בנקודה 34 וטיפסתי בו עד נקודת ההתחלה שלו בראש הגבעה בנקודה 35
    סינגל "האלמנטים" במצב טוב כמו שהיה פרט לזה שהיער סביב דולל
    בנקודה 36 פניתי לסינגל "שרשרת" הנהדר שגם הוא במצב טוב וההבדל היחיד הוא שהיער סביבו דליל יותר
    בנקודות 37 חתכתי את הסיבוב האחרון שמבדיל בין "השרשרת" ל"לולים" והמשכתי בסינגל "הלולים" עד סופו בנקודה 38
    מכאן בדרך ה 4X4 עד צומת הדרכים בנקודה 39
  • 39-1 פניתי שמאלה בדרך הטובה שלאורך נחל נרבתא וצומת הדרכים בנקודה 40 פניתי ימינה וטיפסתי בדרכי 4X4 לכיוון "המסעדות" והלאה עד חיבור לכביש 574 ליד הגדר של להבות חביבה בנקודה 41
    חציתי את הכביש והעברתי את האופניים מעל מעקה הבטיחוות ורכבתי בדרך שמובילה דרך מטע אבוקדו עד חיבור לדרך טובה בנקודה 42 מצםון למגדל מים
    מכאן דהירה בדרך 4X4 טובה שחוצה ערוץ ומטפסת וממשיכה בדרכי שדות טובות
    בנקודה 44 חציתי את נחל עירון על גשרון צר להולכי רגל והמשכתי בדרך בגדה המערבית של נחל עירון עד כביש הגישה למועצה האיזורית מנשה בנקודה 45
    מכאן בכביש ימינה לתחנת הדלק (1)