Wednesday, April 29, 2015

לוט בערפל

תאריך :  29-4-2015

איזור תעשייה רעננה צפון - ליד בצרה - נחל רעננה - בצרה - בני ציון - שמורת בני ציון - חציית
כביש "מחלף הדרים-יקום" - ביצת פולג - חצייה מתחת למסילה - ליד יקום - סינגל רונית - כביש "מחלף הדרים-יקום" - חציית המסילה - נחל רשפון - בית קברות רעננה - אתר טיהור שפכים רעננה - נחל רעננה - איזור תעשייה רעננה צפון

נקודת יציא
ה :  בניין קומברס באיזור תעשייה רעננה צפון

משתתפים : לבד

קובץ TRK

• יצאתי הבוקר לרכיבה בוקר ליד העבודה בערפל כבד
    רק ברבע האחרון של הרכיבה הערפל החל להתפוגג
    לכן בכל קטעי הרכיבה ברעננה בבצרה ובבני ציון השתדלתי לרכב על המדרכה וכשאין מדרכה על האדמה קרוב לכביש בכדי להזהר מנהגים לא זהירים
    סה"כ רכיבה מיוחדת שבה טווח הראייה הוא כמה עשרות מ' בודדים וגם הם מעורפלים
  • יצאתי מאיזור התעשייה רעננה צפון (1) והמשכתי צפונה בכביש הפנימי (2) והלאה בכבישים פנימיים לכיוון הפרדסים (3)
    מכאן בדרכי פרדסים עד הגדה המזרחית של נחל רעננה (5)
  • מכאן לאורך נחל רעננה צפונה וכניסה לבצרה בנקודה 6 ואז חציית גשרון הברזל הנחמד שמעל נחל רעננה בנקודה 7
    המשכתי ברחובות היישוב והלאה לבני ציון עד הככר הראשית בבני ציון בנקודה 9
  • פה פניתי שמאלה ועברתי שער והמשכתי בדרך 4X4 חולית את שמורת בני ציון בנקודה 10
    בנקודה 10 מתחיל סינגל איתו זרמתי עד קצהו השני בנקודה 11
    כרגע הסינגלים האחרים בשמורה סגורים וחסומים לשיקום
  • מהיציאה בנקודה 11 המשכתי בדרכי 4X4 עם חול מהודק בד"כ עד צומת הדרכים בנקודה 12 בה ניתן לפנות שמאלה למנחת הטרקטורונים המעופפים
    אני פניתי ימינה בדרך חולית אבל רכיבה והלאה עד ליד כביש "מחלף הדרים-יקום" (14)
    פניתי ימינה בדרך שמקיפה שדה גדול של גידול דשא עד ליד הצומת והכביש בנקודות 15
  •  פה בצומת פניתי ימינה לדרך ה 4X4 המקבילה למסילה ממזרח ועברתי בנקודה 16 במעבר הנוח לאופניים מתחת למסילה
    המשכתי עם הדרך המקבילה למסילה ממערב עד הצומת בה פונים בדרך 4X4 לכיוון יקום (17)
  • פניתי שמאלה והמשכתי עד איזור המוסכים של יקום ופניתי לפניהם בצומת הדרכים בנקודה 18 שמאלה
    פה רכבתי בדרכי מטעים טובות עד תחילת סינגל רונית בנקודה 19
  • סינגל רונית הוא סינגל מישורי וזורם שמסתיים בנקודה 20
    ניתן לא לפנות איתו למטע האבוקדו בכיוון נקודה 20 וממשיכים דרומה לחוות רונית (ראה מסלול : https://sites.google.com/site/mountainbikeridesinisrael/Home/mtb-israel/ronit)
    מנקודה 20 המשכתי בדרך 4X4 שהופכת למקבילה למסילה ממזרח עד חיבור לכביש
    "מחלף הדרים-יקום" (21) לפני מחסום הרכבת
  • פניתי שמאלה בכביש ואחרי חציית המחסום , בצומת בנקודה 22 פניתי ימינה בכביש הפנימי לכיוון השער האחורי של בני ציון
    בנקודה 23 עזבתי את הכביש והמשכתי בדרכי 4X4 טובות עד צומת הדרכים בנקודה 25
    פה פניתי לדרכי 4X4 שבהם קטעים קצרים בוציים אבל ניתן לעקיפה או רכיבה ופה ושם חול שגם הוא רכיב עד חיבור לכביש בית הקברות של רעננה בנקודה 26
  • מפה בשביל האופניים שמשמאל לכביש , בהמשך בכביש ליד בית הקברות ושוב מימין לכביש בשביל האופניים הסלול שמטפס עד הצומת בנקודה 27
    מכאן ירידה בשביל האופניים המקביל לכביש לכיוון אתר מי הקולחין שבנקודה 28 והלאה בדרך החולית הרכיבה לגשרון על נחל רעננה בנקודה 29
  • מכאן בדרך המקבילה לנחל ממזרח והלאה בדרכי פרדסים עד החיבור לכביש באיזור התעשייה ליד עמוד החשמל בנקודה 30
    מכאן ברחובות איזור התעשייה רעננה צפון עד קומברס (1)