Saturday, October 24, 2015

תאריך : 24-10-2015

נקודת יציאה :   Skeggs Point on Skyline Drive

משתתפים : לבד

(קטע המפה מתוכנת CompeGPS)

• זהו איזור רכיבה וטיול רגלי פופולרי
    הוא מכיל הרבה (כ 50 ק״מ) של סינגלים ודבלים
    זהו איזור מיוער עם הרבה עצי Redwood שהוא העץ הגבוה בעולם (עשרות רבות של מטרים) שכיסה בעבר את כל האיזור
    רבים משבילי האופניים שכאן מבוססים על דרכי היערנים ששמשו את כורתי העצים כאן עד שנות ה 80 של המאה הקודמת
    האיזור והשבילים בו בעלי הפרשי גובה מאד גדולים ולכן על כל ירידה משובחת וארוכה משלמים בעלייה ארוכה
    חלק מהעליות תלולות
    ברבים מהשבילים ניתן לרכב בשני הכיוונים
  • יצאתי מהחניון של Skeggs Point ומיד פניתי לאורך הכביש הראשי (Skyline Drive) כמה מ׳ עד הכניסה לסינגלים מערבה (2)
    בכניסה לסינגלים ניתן לקחת מפה של האיזור עם השבילים מסומנים עליה
    פה עליתי בדבל ולפני שהוא יורד ימינה (השביל בו הגעתי בסיום) פניתי שמאלה 3 מ׳ וחברתי לדרך שמטפסת עד נקודה 3
    פה המשכתי בדבל בשטח פתוח עד נקודה 4
  • כאן מתחיל הכיף בירידה חדה שמאלה לסינגל ביער שיורד ומתפתל ברמה טכנית קלה עד בינונית (קצת שורשים)
    שמו Sierra Morena trail
    בהמשך ממשיך לזרום עד שהוא מסתיים בחניון בנקודה 5
  • פה יצאתי לכביש (Skyline Drive) עליו יש בסופי שבוע הרבה רוכבי כביש ולמרות שאין שוליים המכוניות מתחשבות ואין צפצופים והתרגזויות
    אחרי רכיבה קצרה בכביש דרומה פניתי בנקודה 6 לכביש צדדי דרום מערבה
    הכביש זורם בערך על קו גובה ובנקודה 7 ירדתי מהכביש לסינגל ימינה
    ירדתי ירידה תלולה ימינה עד נקודה 8 בה יש צומת שבילים
    המשכתי בדבל דרומה עד נקודה 9
    פה תכננתי לרדת ימינה לסינגל Blue Blossom Trail אבל הסינגל היה חסום לצורך שיפוצים ולכן המשכתי בדבל/סינגל בשם Lawrence Creek Trail
    זהו שביל ארוך (חלקו דבל וחלקו סינגל) שיורד במהירות לוואדי שלמטה
    ככל שירדתי התחלתי לחשוב על התשלום שאשלם בעלייה על הירידה המענגת שאני יורד עכשיו
    בנקודה 10 פונים בצומת השבילים לסינגל ימינה שהולך בערוץ ובנקודה 11 חוצה את הערוץ על גשרון
    ומטפס בצידו השני עד חיבור לדרך 4X4 בנקודה 12
  • פה מתחילים לשלם על הירידה
    פניתי ימינה בדרך הנקראת Gordon Mill Trail וטיפסתי בה עד הצומת בנקודה 13
    פה פניתי שמאלה לסינגל שנקרא Crossover Trail
    הסינגל טוב בירידה אבל בעלייה כמו שאני רכבתי רק 50% ממנו רכיב בגלל השיפוע והסיבובים
    הוא לא ארוך אז לא נורא והוא מסתיים בדרך 4X4 בנקודה 14
  • פה פניתי ימינה ל Timberview Trail
    טיפסתי איתו עד צומת הדרכים בנקודה 15
    פה פניתי שמאלה לעלייה תלולה בדרך שנקראת Metuselah Trail (שביל מתושלח)
    בנקודה 16 פוגשים סינגל שעולה משמאל ונקרא Manzanita Trail
    המשכתי בדרך ימינה שהיא המשך של
    Manzanita Trail
  • בנקודה 17 בצומת הדרכים פניתי לדבל שנקרא Fir Trail ובנקודה 18 נכנסים לסינגל מצויין בירידה שנקרא Tafoni Trail
    פה שוב התחלתי להרהר על התשלום שאני הולך לשלם בגלל הירידות הכייפיות
    זהו סינגל טכני בינוני עם שורשים שמסתיים בצומת שבילים בנקודה 19
    פה פניתי ימינה בסינגל El Corte De Madera Creek Trail שמתחיל על קו גובה אבל אז יורד בפיתולים נהדרים עד הערוץ וחוצה אותו במספר גשרים בנקודה 20
    אחרי הגשרים הוא הופך לדבל שמטפס לעתים באכזריות עד העיקול בנקודה 21 ומיד אחריו פוגשים את השביל בו נכנסתי למסלולים היום בנקודה 2
    מכאן כמה מ׳ בכביש ימינה עד האוטו (1)