Tuesday, November 24, 2015

סינגלים חדשים סביב מחצבת ורד

תאריך :  24-11-2015

ליד מועצה איזורית מנשה - חציית כביש 574 - סינגל עוז - חצייה מתחת כביש 6 - חצייה מתחת  כביש 6353 -  סינגל העולה למגדל - סינגל היורד מהמגדל - אופ אל קוטוף - ליד חרבת מודר - ממזרח למחצבת ורד - מצפון למחצבת ורד - כביש המחצבות - סינגל האלונים - סינגל עוז - ליד המועצה האיזורית מנשה

נקודת יציאה :  תחנת דלק אלון בכניסה למועצה איזורית מנשה

גובה מצטבר : 280 מ'

גרף גבהים

קובץ TRK ל GPS

• לפני מספר שבועות קיבלתי ממשה שפירא מסלול שכולל מספר סינגלים חדשים שמקיפים מצפון את מחצבת ורד
    זהו איזור שעוד לא רכבתי בו והוא מתווסף לשטח הסינגלים של מענית
    יצאנו היום לבדוק אותם ושמחנו על שטח גדול חדש ויפה שאנו מקווים שיתווספו בו עוד סינגלים רבים
  • יצאנו מתחנת הדלק (1) והמשכנו במסלול הרגיל דרך סינגל עוז (3) עד המעבר מתחת כביש 6 בנקודה 4
    מצידו השני פוגשים את צינור הגז החדש ושמחנו לראות את הגשרון הקטן שנבנה כחלק מהסינגל מאדמה מעל הצינור
    רואים כאן את הפעילות הרבה שמתבצעת בחריש אבל למזלנו היא כיסחה רק כמה מטרים מהסינגל
    המשכנו בסינגל ועברנו איתו מתחת כביש 6353 בנקודה 5
    המשכנו בטיפוס לצומת הדרכים 6 והלאה בסינגל שמטפס אל ליד המגדל 9
    כל הסינגלים בהם הגענו לכאן מתועדים ומפורטים בטיולים קודמים במענית
  • ירדנו בסינגל "היורד מהמגדל" לאום אל קוטוף (10)
    המשכנו ברחובות הכפר שחלק מתושביו משתתפים בבניית הסינגלים
    יצאנו הפעם בדרך ה 4X4 בנקודה 11 ולא בסינגל הטווילים מביה"ס (מופיע בטיולים קודמים)
    בנקודה 12 פנינו שמאלה לסינגל הטווילים עד סופו בנקודה 13 ומכאן המשכנו בסינגל אקליפטוסים עליון בין נקודות 13 ל 14
  • פה פנינו שמאלה בדרכי 4X4 עד נקודה 16
    כאן נכנסנו לסינגל חדש שמתחיל לטפס בפיתולים לרכס שממזרח למחצבת ורד
    העלייה נוחה ומסתיימת בדרך בנקודה 17
    המשכנו בדרכי 4X4 שיורדות עד נקודה 18 ואז שמאלה בדרכי 4X4 על הרכס עד נקודה 20
    מכאן ירידה טוב בסינגל זורם עם 2 גשרונים שמסתיים בחניון בנקודה 21 ליד כביש 65
  • פנינו שמאלה ואחרי כמה מ' עלינו על כביש המחצבות (22)
    פנינו בכביש שמאלה ובנקודה 23 פנינו לדרך 4X4 שמתחילה לטפס
    בנקודה 24 פנינו ימינה לסינגל בו כבר רכבנו בעבר עד נקודה 25
    כאן שמאלה בדרך 4X4 ובנקודה 26 פנייה ימינה בעלייה עד צומת הסינגלים והדרכים בנקודה 6
  • מכאן חזרנו בירידה בסינגל עוז ואז לתחנת הדלק (1)