Wednesday, October 25, 2017

קלנסווה ועוד

תאריך :  25-10-2017

כפר יונה - כביש 562 ההולך ונבנה - ינוב - תנובות - נחל אלכסנדר - ליד מנחת תנובות - קלנסווה - כביש לשער אפריים - ניצני עוז - ליד נחל תאנים - צומת ניצני עוז - כביש 57 - בארותיים - ציר המוביל - מאגר משמר השרון - נחל אלכסנדר - תל אשקף - חניאל - כפר יונה

נקודת יציאה : רחבה קטנה ליד העלייה לתחנת הדלק בצומת האלה

משתתפים : לבד

גובה מצטבר : 145 מ'

זמן : 2:23 שעות (כולל עצירה ארוכה לצילומים במאגר משמר השרון)

• יצאתי לסיבוב בוקר באיזור הבית
    החלטתי לבדוק את התוואי מכפר יונה דרך השוליים הדרומיים של קלנסווה לניצני עוז שמזמן לא רכבתי
    המשכתי לסיבוב בין גדרות ניצני עוז ומשם לצפון מערב למאגר משמר השרון על השקנאים שבו
  • יצאתי מהבית (1) בכפר יונה עד היציאה משער אחורי בנקודה 2
    מכאן בדרך 4X4 בשטח בנייה של כביש 562 ושלוחותיו לעבר השכונה המזרחית החדשה של כפר יונה
    הבעיה היא שיש תעלה שחוסמת את היציאות מזרחה ודרומה מכפר יונה ולכן רכבתי בדרך ה 4X4 מנקודה 3 עד נקודה 4 ופה הדרך עוברת מעל התעלה בצורה טובה ואז חוברת לדרך טובה עד שער אחורי של ינוב בנקודה 5
  • חציתי את ינוב והלאה לתנובות
    בנקודה 7 יוצאים מהשער של תנובות
    בנקודה 8 פניתי לדרך 4X4 מזרחה לכיוון קלנסוואה שעוברת ליד חממות
    בנקודה 9 הדרך חוצה את ציר המוביל וממשיכה , חוצה את ערוץ נחל אלכסנדר היבש עכשיו וממשיכה על גדתו המזרחית
    בנקודה 10 חציתי את כביש הכניסה לקלנסווה באיזור של מוסכים והמשכתי מזרחה
    אם נמשיך עוד מערבה הדרך ללא מוצא
    פה פניתי ימינה עד רחוב בתוך ניצני עוז בנקודה 15
    רכבתי שוב מזרחה ובנקודה 16 פניתי במושב צפונה עד שער היציאה מהמושב בנקודה 17
  • המשכתי לצומת ניצני עוז (18) וחציתי את הכביש ומחוסר בדרכים מקבילות לכביש רכבתי בשולי הכביש מערבה עד נקודה 19
    פה פניתי לדרך 4X4 לכיוון אנטנה והלאה עם הדרך שמתחברת לכביש הכניסה למושב בארותיים בנקודה 20
    מכאן דרך רחובות בארותיים עד היציאה מהמושב בנקודה 21
  • מכאן רכבתי בכביש מערבה לכיוון בורגתא ובנקודה 22 פניתי צפונה לציר המוביל
    רכבתי בציר המוביל עד נקודה 23 ומכאן בדרך 4X4 עד נקודה 24 בתצפית המזרחית על מאגר משמר השרון
    מכאן צילמתי שקנאים
    כמובן תמיד ניתן לראות את השקנאים ממצפה וויקר בצד הדרום מערבי של המאגר
  • מכאן ירדתי לדרך וחציתי את נחל אלכסנדר בנקודה 25 ורכבתי דרומה ואז מזרחה
    טיפסתי לתל אשקף שמפסגתו בנקודה 28 יש תצפית של 360 מעלות
    ירדתי מהפסגה והמשכתי בדרכי 4X4 חוליות דרומה עד הכביש בין חניאל לבורגתא בנקודה 29
    מכאן ברחובות חניאל ודרך הכיכר בדרומה והלאה בטיילת שלצד כביש היציאה דרומה עד כביש 57 בנקודה 30
  • מכאן רכבתי במדרכות , נכנסתי לכפר יונה בנקודה 31
    המשכתי ברחובות ושבילים בתוך כפר יונה עד הבית (1)