Friday, July 06, 2018

סובב דרום הגולן עם "בנות העמק"

תאריך :  6-7-2018

חנייה ליד עין אי"ה - ליד דבוסייה - ליד מאגר יקוצה - סהם א דנון - דרך המערכת מעל הרוקאד  - כביש 98 ליד רמת מגשימים - רמת מגשימים - כביש 808 - בג'וריה - כביש גישה לנטור -שביל סובב נטור -בויות אבו רוג'ום - מעל נחל סמך - בית הכנסת באום אל קנטיר - מעיין הקשתות באום אל קנטיר - שביל אופניים של דרום הגולן - בריכת חיספין - חיספין - שביל אופניים דרום הגולן - נוב - שביל אופניים דרום הגולן - עין אל על (עין נוב) - שביל אופניים דרום הגולן - חניון נחל אל על - כביש גישה לאל על - כביש 98 - צומת כניסה למיצר - ליד מיצר - עין אי"ה - ליד דרך הכניסה לעין אי"ה

נקודת יציאה : רחבת חנייה ליד עין אי"ה

בנקודות 11 רכבנו בשרידי כביש ישן במקום בכביש ואז המשכנו בכביש 98 לנקודה 12
  • פה פנינו שמאלה ונכנסנו דרך שער שהיה פתוח לאיזור הרפתות של רמת מגשימים
    המשכנו עם הדרך הסלולה חלקית עד חיבור לכביש 808
    רכבנו בשולי הכביש ובנקודות 14 רכבנו על שרידי כביש ישן מקביל לכביש הנוכחי ואז שוב בכביש 808 עד הפנייה לכיוון נטור בנקודה 15
  • פה רכבנו בכביש הגישה לנטור עד נקודה 16 בה נכנסנו ימינה לשביל סובב נטור
    זהו דאבל שעובר ליד שרידי דולמנים ומגיע אל מעל נחל סמך
    בנקודה 17 נכנסנו לאתר אום אל קנטיר דרך פשפש
    האתר אמור להפתח רשמית באוגוסט
    ירדנו אל בית הכנסת המשוחזר (18) ואחר כך המשכנו אל המעיין והבריכות באתר (19)
    פה טבלנו בבריכות
    עלינו חזרה לחנייה ויצאנו מהאתר דרך השער לרכב שהיה פתוח בנקודה 20
  • רכבנו בכביש הגישה לאתר עין הקשתות (אום אל קנטיר) ובנקודה 21 פנינו ימינה לשביל האופניים של דרום הגולן
    מכאן בשביל עד חיספין והלאה לנוב ממנה יצאנו דרך הפשפש בנקודה 25
    בנקודה 26 ירדנו מהשביל ועברנו במעבר הולכי רגל והלאה בסינגל עד שמגיעים לאיזור לא רכיב אחרי כ 100 מ'
    שם השארנו את האופניים וירדנו אל עין אל על (עין נוב) שבערוץ (27)
    זהו מעיין נהדר לרחצה ונמצא בזולה יפה ומטופחת בצל
  • עלינו חזרה עד שביל דרום הגולן (25) והמשכנו ברכיבה בו מעל נחל אל על כשמשמאלנו מושב אבני איתן
    בנקודה 28 חברנו לכביש הגישה לאליעד ובצומת אל על בנקודה 29 פנינו ימינה בכביש 98
    בנקודה 30 עזבנו את הכביש ורכבנו בדרכי מטעים ושדות עד מפגש עם כביש 98 בנקודה 31
  • פה רכבנו קטע קצר בשולי הכביש ובצומת בנקודה 32 פנינו לכביש הגישה למיצר ורכבנו בו עד הפנייה לכיוון עין אי"ה בנקודה 4
    המשכנו בכבישים הפנימיים עד הרחבה ליד עין אי"ה בנקודה 1 ועלינו לבריכה הנהדרת של המעיין לרחצה בנקודה 33
    מכאן כמה מטרים עד האוטו (1)