Wednesday, November 28, 2018

בבארי כבר ירוק

תאריך :  28-11-2018

חנות לה מדווש - סינגל בארי - הכיכר - הלופ הצפוני - כביש הבטון - אנדרטת אנז"ק - סינגל אנז"ק - סינגל בארי - מחצבות הגופרית - מחסני התחמושת הבריטים - נחל הבשור - נחל גרר - סכר על נחל גרר - סינגל הבשור - למרגלות תל גמה - חצייה מתחת כביש 232 - סינגל הבשור - מאגר נירים - נחל הבשור - דרך מקבילה לכביש 234 - צומת רעים - סכר על נחל גרר - סינגל בארי - חניון רעים - בית הקברות של בארי - חנות לה מדווש

נקודת יציאה : חנות לה מדווש בכניסה לבארי

טיפוס מצטבר :  549 מ'

• לפני כמה ימים קיבלתי הודעה מניר שביום רביעי הוא נוסע לרכיבה בבארי והבשור ואני מוזמן להצטרף ולתכנן מסלול כראות עיניי
    החלטתי לעשות מסלול קווי בשור בארי , אבל כשנפגשנו בבוקר החלטנו לחסוך את ההקפצה ולרכב מסלול שיכלול את בארי + הלופ הצפוני ומאנדרטת אנז"ק נרכב בסינגל אנז"ק שניר עוד לא רכב בו
    נמשיך לחלק מהבשור ונחבור חזרה לבארי וכך היה
    היה יפה לראות שהשטח כבר ירוק ןהרבה מהאיזורים שנשרפו , גם הם הפכו ירוקים
  • יצאנו מחנות לה מדווש (1) ונכנסנ לסינגל בכניסה הרגילה בנקודה 2
    המשכנו בסינגל המשובח עד הכיכר בנקודה 3
  • פה פנינו צפונה ללופ הצפוני של סינגל בארי
    בנקודה 4 עזבנו את סינגל הלופ הצפוני ופנינו לסינגל הקצר ימינה לכיוון אנדרטת אנז"ק
    בנקודה 5 חברנו לכביש הבטון
    זהו סינגל מצויין וזורם
    למרות שרוכבים בו פחות מסינגלי בארי , הוא מתוחזק בצורה סבירה
    הסינגל הסתיים בדרך בנקודה 9
  • רכבנו בדרך המגיעה מנחביר הישנה ובנקודה 10 פנינו לדרך שמאלה שחברה לסינגל בארי המגיע מנחאביר - היא בארי הישנה
    המשכנו בסינגל בארי עד הסכר בנקודה 11
    בנקודה 16 חברנו לדרך אחרי חציית הסינגל ורכבנו בה צפונה בערוץ נחל בשור
  • בנקודה 17 פנינו ימינה וטיפסנו בדרך 4X4 אל מעל הערוץ
    בנקודה 18 הגענו לדרך מקבילה לכביש 234
  • מכאן רכיבה בדרך המקבילה לכביש עד נקודה 19 בה נגמרת הדרך ורכבנו בשולי הכביש לצומת רעים בנקודה 20
    חצינו את הכביש ורכבנו בדרך 4X4 מקבילה לכביש 232 עד נקודה 21 בה פנינו שמאלה לדרך סלולה שלקחה אותו עד הסכר על נחל גרר בנקודה 11
  • מכאן שוב רכיבה בסינגל בארי הקלאסי
    בקטע שבין נקודה 22 ל 23 בו הסינגל עובר בערוץ יש פה ושם בוץ שמפריע לרכיבה - דבר שקורה תמיד אחרי גשם
    המשכנו בתוואי הסינגל למרות הבוץ עם עקיפות פה ושם עד נקודה 23 והלאה עם הסינגל הקלאסי כולל הקטע שממשיך מבית הקברות עד החנות בנקודה 1