Thursday, April 25, 2019

חורשן בערב חג שני

תאריך :  25-4-2019

המושבה בת שלמה - חציית נחל תות - חציית נחל דליה - סינגל האופנועים - סינגל הבמבוק - סינגל עמק האיילות - סינגל הציידים (אהוד 4) - סינגל אהוד 3 - סינגל אהוד 10 - סינדיאנה - סינגל גן העדן - סינגל אהוד 6 - סינגל ג'ואל - סינגל הג'ונגל - חציית נחל דליה - חציית נחל תות - המושבה בת שלמה

נקודת יציאה : חנייה במושבה בת שלמה

טיפוס מצטבר :  462 מ'

הערה חשובה

קובץ TRK ל GPS

• בחג השני של פסח חיפשתי מסלול קרוב יחסית כדי לא להתקע בפקקים וקצר יחסית כמו שאני עושה בדרך כלל בערבי חג
    בחרתי במסלול במבחר של סינגלי חורשן
    לדעתי סיבוב משובח
  • יצאנו מהחנייה בבת שלמה הישנה (1) וירדנו בירידה התלולה עד צומת הדרכים בנקודה 2
    המשכנו דרומה וחצינו בנקודות 3 את ערוץ נחל תות ואז את ערוץ נחל דליה - שניהם בלי להרטיב רגליים
    בצומת הדרכים בנקודה 4 המשכנו וטיפסנ בדרך ה 4X4 עד הפנייה שמאלה בסינגל האופנועים בנקודה 5
  • רכבנו בסינגל האופנועים ועזבנו אותו לדרך ה 4X4 בנקודה 6
    מכאן בדרכי ה 4X4 שבכללי מטפסות בחורש עד נקודה 7
    מכאן בסינגל קצר עד הדרך שעל הרכס בנקודה 8
  • טיפסנו בדרך שעל הרכס עד נקודה 9
    פה פנינו שמאלה ונכנסנו לסינגל הבמבוק המסומן בסימון שבילים כתום
    זהו סינגל טכני בינוני המסתיים בדרך בנקודה 10
  • פנינו ימינה וירדנו בדרך לנקודה 11 ואז בעלייה ימינה על סלעי הקרטון החשופים לנקודה 12
    טיפסנו בסינגל עד מעבר הגדר מצינורו הברזל טהלאה בטיפוס בסינגל עד הפנייה לסינגל דאבל אבוד בנקודה 13
  • ירדנו ימינה בתחילת הסינגל ומיד בנקודה 14 פנינו שמאלה לסינגל עמק האיילות ודהרנו בו עד המפגש עם סינגל הציידים בנקודה 15
    פנינו שמאלה בסינגל הציידים (אהוד 4) שתחילה עובר בערך על קו גובה בחורש
    בהמשך הוא מטפס ואז יורד עד סופו בגדר הצינורות בנקודה 16
    מכאן סינגל אהוד 3
    בקטע הדרומי שלו העשב כמעט כיסה את הסינגל
    סיימנו את הסינגל בנקודה  17 ואז דאבל עד חיבור לדרך בנקודה 18
  • רכבנו במעלה הדרך הלבנה עד הכניסה שמאלה (19) לדרך שמטפסת ומיד שמאלה לתוך סינגל אהוד 10
    רכבנו בסינגל אהוד 10 , תחילה בקו גובה ואז עלייה מתונה ובסוף ירידה עד מפגש עם דרך בסימון שבילים שחור בנקודה 20
    פה טיפסנו בעלייה תלולה בדרך אל הרכס שמעל ה"אהודים" אל צומת הדרכים והסינגלים בנקודה 21
  • נכנסנו לסינגל גן עדן ורכבנו איתו עד מפגש עם סינגל גיא הקוצים העולה מנקודה 19 ועוד קצת לתחילת סינגל אהוד 6 (סינגלי אהוד מתועדים כאן)
    המשכנו בסינגל אהוד 6 עד סופו בנקודה 22 בה הוא פוגש דרך 4X4 שיורדת לאיזור המוטוקרוס
    המשכנו בדרכי ה 4X4 עד תחילת הירידה לוואדי בנקודה 23
  • ירדנו בדרך ה 4X4 לוואדי ומיד בנקודה 24 פנינו ימינה לסינגל בחורש שחיבר אותנו לדרך 4X4 המטפסת בוואדי (נקודות 24 )
    בצומת הדרכים פנינו שמאלה בנקודה 25 וטיפסנו עד מפגש עם סינגל ג'ואל בנקודה 26
    פה שמאלה בקטע קצר מהסינגל עד הדרך שעל הרכס של הר חורשן בנקודה 27
  • מכאן דהרה בדרך ה 4X4 עד תחילת סינגל הג'ונגל בנקודה 28
    קינחנו בירידה הנהדרת בסינגל הג'ונגל (המכונה גם "הכחול" וגם "ניו זילנד") שמתיים בדרך בוואדי בנקודה 29
  • מכאן בדרך בה באנו בבוקר עד הצומת בנקודה 2
    הפעם הקפנו בדרך שממזרח למושבה בת שלמה וטיפסנו בדרך הסלולה עד החנייה (1)