Friday, March 31, 2006

דרך נחל עמוד וצלמון לנחל ארבל

 

דרך נחל עמוד וצלמון לנחל ארבל

תאריך :  31-3-2006 

תחנת דלק "דלק" בכניסה לגינוסר - נחל עמוד תחתון - כביש גישה לחוקוק - כביש גישה ללבנים - חציית כביש 65 - כלנית - כלא צלמון - נחל צלמון - מאגר צלמון - עילבון - נחל ארבל - עין אסעד - עין ניתאי ואדי חמם - כביש  - 90 גינוסר

מפגש : תחנת דלק "דלק" בכניסה לבית הארחה בגינוסר .

משתתפים : 6 (משה כספי פרש אחרי 2 ק"מ עקב תקלה)

אורך : 37 ק"מ

זמן : 4:40 שעות

קובץ ל - Turbo CD

מפה


 

הערות :

  • מסלול נהדר , מומלץ באביב

  • מנקודה 1 עד 2 נוסעים על הכביש הפניני ממזרח לכביש 90 כדי לא להסתכן בכביש הראשי .

  • חוצים בצומת הכניסה לגינוסר ונכנסים לדרך המסומנת בכחול .

  • .הקטע מ 7 עד 11 בתוך נחל עמוד תחתון נהדר , רכיבה בתוך הוואדי בין מצוקים , דרך טכנית עם הרבה חלוקי נחל .

  • בנקודה 24 הדרך ממשיכה מערבה אבל אנחנו פנינו לדרך שעולה דרומה אל היישוב .
    יש שם מחסום סלעים נגד גנבי רכב ועוברים אותו אל תוך היישוב .

  • בנקודה 26 עד 27 דרך מקבילה לכביש ומומלץ לנסוע עליה ולחסוך קטע כביש .

  • בין 41 ל 48 יש מספר דרכים שניתן לפנות איתן לכיוון עילבון , חלקן בעלייה קשה .
    כבר ניסינו את חלקם בעבר וזה לא השתלם - לא חסכנו כלום אבל "הרווחנו" עליות בתוך הכפר .

  • בנקודה 49 יש שדה פרגים בריכוז מדהים בתוך מטע זיתים (רואים אותו מהכביש) .

  • מ 75 עד 79 רוכבים לעתים קרובות בתוך מים ואין אפשרות לא להרטב , אז חבל להתאמץ .

  • בצומת בנקודה 81 חוצים את כביש "מגדל-צומת גולני" ומצד צפון מערב של הצומת נמצאת הכניסה לדרך בסימון שביל ישראל אתה המשכנו עד חיבור שביל ישראל עם כביש 90 דרומית למגדל .

  • ממגדל המשכנו בכביש עד תחנת הדלק .

Saturday, March 18, 2006

כפר יונה - דרך המוביל הארצי - מבצר קקון - אומץ וחזרה

 

כפר יונה - דרך המוביל הארצי - מבצר קקון - אומץ וחזרה

תאריך :  18-3-2006 

כפר יונה - ינוב - תנובות - דרך ממערב לנחל אלכסנדר - חציית נחל אלכסנדר בין בורגתה לבארותיים - דרך המוביל הארצי - גן יאשיהו - מבצר קקון - אומץ - דרך המוביל הארצי - נחל אלכסנדר - חניאל - כפר יונה

תחילת מסלול : כפר יונה

אורך : 33 ק"מ

זמן : 2:10 שעות

קובץ ל - Turbo CD

מפה


 

הערות :

  • בנקודה 24 מגיעים ליציאה הצפונית  ממבצר קקון .
    פונים לכביש שנכנס מזרחה למפעל שעוסק בזבל פרות וחציר .
    חוצים אותו מזרחה דרך שער שניתן להעביר דרכו את האופניים (הוא היה פתןח הפעם) .

  • בנקודה 28 הגעתי לכביש 581 .
    נסעתי כ - 10 מ' מערבה ונכנסתי לדרך עפר שבסופה אחרי כ -50 מ' מחסום ומזבלה .
    אחרי כמה מטרים על הדרך ניתן לעבור תלולית מימין ולהכנס לשטח שבו דרך טובה (נקודה 29) .
    נסעתי על הדרך שהיא כנראה מנחת פרטי .
    בנקודה 30 חונה מטוס קל .
    הגעתי עד למושב אומץ ויצאתי מהכניסה הראשית של המושב .

  • בערך בנקודה 35 יש ככר בכביש ואז נוסעים עם הכביש לנקודה 36 (במפה הכביש עדיין לא קיים) .

Friday, March 17, 2006

בית גוברין - תל גודד - נחושה - עדולם - גבעת ישעיהו

בית גוברין - תל גודד - נחושה - עדולם - גבעת ישעיהו

תאריך :  17-3-2006 

תחנת דלק ליד בית גוברין - קבר שייך בכניסה לדרך מצפון לבית גוברין - "כביש בית ניר-בית גוברין" - תל גודד - נחל נחושה - ליד נחושה - חרבת קיט - דרך הפטרולים (סימון אדום) - חוות עטרי - סינגל על הרכס בין עדולם וגבעת ישעיהו - גבעת ישעיהו - צפרירים - ליד חרבת מדרס - שמורת חורש עדולם - שביל ישראל - תחנת דלק ליד בית גוברין

תחילת מסלול : תחנת הדלק בצומת בית גוברין

משתתפים : 9

אורך : 43 ק"מ

זמן : 5:15 שעות

גובה מצטבר : 865 מ'

קובץ ל - Turbo CD

מפה

הערות :

  • סוף סוף בניסיון השלישי יצאנו למסלול ובצענו אותו כמתוכנן עם שינויים קלים

  • בנקודה 5 קיוויתי למצוא דרך בכיוון צפון מערב (כמסומן במפה אבל לא במציאות) .
    המשכנו מערבה מליד מאהל בדווי חזרה לכביש (נקודה 7) .

  • הקטע מ 13 עד 15 משוער .
    נוסעים עם הדרך הברורה ביותר .
    בנקודה 15 יש צומת וממשיכים עם השלט "לדרך הפרק" (פרק בריטניה) .
    בשלט לצד השני כתוב "לעיי כידון" .

  • בנקודה 24 פנינו לדרך היותר טובה לדרום מזרח במקום לדרך הפחות ברורה לצפון מזרח ולכן הגענו לנחושה מדרום ולא מצפון כמו שתכננו .

  • מנקודה 34 ירדנו ללא שביל ברכיבה נחמדה עד לוודי למטה והתחברנו לדרך .

  • בנקודה 55 עם החיבור לכביש גבעת ישעיהו עדולם/אדרת יש שער (מצויין במפה) .
    מצידו המזרחי מתחילה דרך צפון מערבה (במפה מסומנת כדרך סלולה , במציאות זו דרך עפר רגילה עם הרבה צמחייה עליה) .
    המשכנו איתה עד העיקול ומשם התחלנו סינגל יפה שממשיך עד גבעת ישעיהו .
    זהו סינגל רכיב לשני הכיוונים עם מעט אתגרים טכניים (אורכו כ 3.5 ק"מ) .
    מהעיקול יורדים לוואדי ועולים בדרך כ - 100 מ' ואז ממשיכים בסינגל שהוא ברור וממשיך בערך על הרכס עד גבעת ישעיהו בנקודה 65 .

  • שם מגיעים לגדר היישוב שהיא פרוצה בהרבה מקומות .
    נכנסנו ליישוב וירדנו עד הכביש .

  • בנקודה 87 יש דרך וניתן לזהותה ע"י שלט "שמורת חורש עדולם" .

  • בנקודה 95/21 התחברנו לשביל ישראל .
    בגלל עבודות שעשו שם לאחרונה (תקעו עמודים ושינו קצת את הנתיב והסימון ) סטינו (נקודות 96 עד 99) וזרנו חזרה לסימון בנקודה 99 .

 

Friday, February 10, 2006

מכתש גדול מעגלי

מכתש גדול מעגלי

תאריך :  10-2-2006 

ירוחם - פרק ירוחם - אגם ירוחם - שביל ירוק בשמורת חלמוניות ירוחם - הר רחמה - דרך מקבילה לכביש ירוחם-שדה בוקר - בורות חצץ - נחל חצץ - דרך אדומה למעלה אברהם - מעלה אברהם - המכתש הגדול - כביש חוצה המכתש הגדול - ירוחם

מפגש : מרכז ירוחם

משתתפים : 8

אורך : 48 ק"מ

זמן : 5:40 שעות

קובץ ל - Turbo CD

מפה 1

מפה 2

מפה 3

מפה 4

תמונות

הערות :

  • מנקודה 11 עד 28 עלינו בסינגל בסימון  שבילים כחול .
    בגלל שתחילתו בעלייה הוא רכיב בחלקו .
    השביל טכני ובירידה הוא יכול להיות רכיב ברובו .

  • מנקודה 28 עד 39 יש דרך מצויינת עם ירידות כפיות .

  • מ 39 עד 46 רכבנו בדרך מקבילה לכביש ירוחם-שדה בוקר (מצפון מערב לכביש)

  • מ 47 עד 60 יש דרכים נהדרות (מישהו הגדירם ככביש 6 לאופניים)

  • ב 64 נמצאים בורות חצץ , מומלץ לבקר ולרדת לתוך הבורות .
    אלה בורות נבטיים מרשימים .

  • מ -81 עד 101 הניווט קצת מסובך ללא ה - GPS .
    צריך לעקוב אחרי הערוץ .
    יש סינגלים לאורך 95% מהמסלול הזה .

  • הירידה במעלה אברהם קלה לאופניים ורכיבה כולה .

  • ב 143 באיזור החיבור לכביש יש תופעה מעניינת של אבן חול שעברה שינויים ונראית כמו עצים , לא לפספס למרות שתכף מתחילה העלייה לירוחם .

 

Friday, February 03, 2006

בוץ בוץ ועוד בוץ בין איתן לנחל שקמה

בוץ בוץ ועוד בוץ בין איתן לנחל שקמה

תאריך :  3-2-2006 

מושב איתן - שמורת נחל שקמה - תל שקף - כביש קרית גת-באר שבע - איתן

משתתפים : 6

אורך : 14 ק"מ

קובץ ל - Turbo CD

מפה


 

תמונות

תמונות (Raz Dropbox)

הערות :

  • הטיול תוכנן להיות באורך של 48 ק"מ

  • בלילה ירד גשם במשך כמה שעות ובגלל אדמת הלס באיזור כמעט ולא יכולנו לרכב למרות שבמשך הטיול השמש זרחה רוב הזמן ולא ירד גשם .

  • לקח : לא לרכב באיזור זה מיד לאחר גשם - צריך לחכות יומיים שלושה .

  • מקטע 1 עד 17 הרכיבה היתה בסדר כמעט ללא בוץ

  • מקטע 17 עד 21 אי אפשר היה לרכב בגלל הבוץ .
    בנקודה 20 שטפנו את האופניים בברז ליד תחנת שאיבה של מקורות .

  • מ23 עד קצת אחרי 26 היה ניתן לרכב ואחר שוב בוץ שלא איפשר רכיבה

  • ב - 35 התקמטה לי האוזן וחיכיתי לחילוץ .
    השאר המשיכו עד איתן לאורך הכביש .

 

Friday, January 27, 2006

מסלול בכרמל בלי בוץ

 

מסלול בכרמל בלי בוץ

תאריך :  27-1-2006 

צומת דמון - נחל אורן - בקעת אלון - עוספייה - "כביש עוספייה-דלית אל כרמל" - דלית אל כרמל - "כביש דלית אל כרמל-מוחרקה" - דרך נוף הכרמל - יער היערנים - רום כרמל - צומת דמון

תחילת מסלול : צומת דמון (צומת הכבישים בית אורן-עוספייה-אוניברסיטה)

משתתפים : 2

אורך : 32 ק"מ

זמן : 3:30 שעות

קובץ ל - Turbo CD

מפה 1

מפה 2


הערות :

  • נפגשנו רק שני אמיצים בגלל אתרעת הגשם  הצפוי .
    רכבנו את כל המסלול בלי טיפה אחת .
    הגשם חזר כשגמרנו להעמיס את האופניים על המכוניות .

  • הטיול מתאים לכל מזג אוויר , אבל תוכנן ליום גשם או אחרי גשם כך שלא נסבול מבוץ .
    אכן לא היתה בעיית בוץ בכלל למרות שירדו 40 מ"מ גשם ביומיים הקודמים .
    אפילו הנעליים לא היו רטובות או יותר מלוכלכות .

  • כל המסלול על דרכים לבנות .

Friday, January 20, 2006

רמות מנשה בלי בוץ (כמעט)

רמות מנשה בלי בוץ (כמעט)

תאריך :  20-1-2006 

הזורע - יער הזורע - חניון נופש פעיל - נחל שופט - עמק השלום - נחל השניים - כביש אליקים-גלעד (677) ליד עין העמק -  כביש גישה לרמות מנשה - רמות מנשה - עין מחוללים בנחל שלף - חציית נחל תנינים על דרך צפון דרום מרמות מנשה לרבדים - דרך לאבן יצחק - גבעת הרקפות - דרך בסימון כחול מגבעת הרקפות לצפון מזרח - בסיס "ליל הקלשונים" - נחל משמר העמק - כביש עין השופט-משמר העמק - נחל גחר - הזורע

תחילת מסלול : תחנת דלק ליד שלוש המשאלות בכניסה לקיבוץ הזורע

משתתפים : 11

אורך : 46 ק"מ

זמן : 4:45 שעות

עליה מצטברת : 800 מ'

קובץ ל - Turbo CD

מפה 1

מפה 2

הערות :

  • מסלול מצויין לימים של גשם או מיד אחרי גשם
    היה בוץ ברמה נסבלת (כמעט ולא נאלצנו להוליך את האופניים כדי לא להתקע בבוץ)
    עשינו את המסלול אחרי מספר ימי גשם רציני
    כל המסלול על דרכים לבנות או כמעט לבנות לכן השפעת הבוץ מעטה

  • העלייה לחניון הנופש הפעיל ביער הזורע סלולה ברובה 10-35
    המסלול בעיכר בקטע מ29 עד 32 הוקלט לא בצורה נכונה ב - GPS ולכן עדכנתי אותו ידנית (ה - GPS קפץ לנקודות מרוחקות - לא יודע מה הסיבה)

  • הדרכים מרמות מנשה ועד גלעד משתנות עכשיו עקב עבודות הנעשות לטובת כביש 6 .
    רובם ממש אוטוסטרדות שנבנו לצורך משאיות שמגיעות לעבוד על כביש 6 .
    באיזור 74-76 בונים גשר ותשתיות מעל נחל תנינים שאלצו אותנו לעבור בדרכים עוקפות .
    בנקודה 83 יש דרך חדשה שנפרצה לכיוון דרום מזרח , אנחנו לקחנו את הדרך צפונה שגם היא משודרגת עכשיו .

 

Friday, January 13, 2006

מכתש גדול בהליכה וברכיבה

מכתש גדול בהליכה וברכיבה

טיול של גרופי

תאריך :  13-1-2006 

ממשית - הר ציד - מעלה חתירה - מכתש גדול - חניון חולות צבעוניים ליד שער המכתש הגדול - מצד ירקעם - מעלה פלמ"ח - עין ירקעם - מצד ירקעם

תחילת מסלול : ממשית

מוביל : טל ריבלין

משתתפים : 21

אורך : 25 ק"מ

זמן : 6:15 שעות

קובץ ל - Turbo CD

מפה 1

מפה 2

תמונות ב : http://www.groopy.co.il/GalleryInfo.aspx?gaid=3124

סיכום טיול בפורום גרופי : http://www.groopy.co.il/forummessage.aspx?messageid=51270&page=1

סיכום טיול ותמונות בפורום תפוז : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=683&msgid=69800213

המסלול לקוח מתוך מסלול של חזי יצחק "ממשית אל המכתש הגדול דרך הר צייד ומעלה חתירה" :

 http://www.boker.org.il/meida/negev/desert_biking/welcome.htm?page=http://www.boker.org.il/meida/negev/desert_biking/n/sdeboker.htm

הערות :

  • כשבצפון ירד גשם יצאנו לרכב בשמש בנגב

  • במסלול הרבה קטעים לא רכיבים שנאלצנו בהם להוליך את האופניים

  • הקטע מנקודה 6 עד 11 הוא טיפוס עם האופניים ביד , אין שום אפשרות לרכב .

  • היו בדרך עוד נקודות בעיכר בחציית וודיות או בשטחים טרשיים מדי שנאלצנו ללכת עם האופניים

  • מעלה חתירה מ 65 עד 73 הוא רכיב ברובו .
    זהו מעלה לא מתוחזק ולכן יש הרבה מקומות שבהם צריך להוליך את האופניים .

  • השביל ממצד ירקעם 110 עד מעלה פלמ"ח רכיב ברובו .
    ישנן כמה ירידות שנאלצנו להוריד את האופניים .
    הקטע האחרון לפני מעלה פלמ"ח 115-117 הוא חוויה יפה של רכיבה על סינגל צר על פי תהום .

  • חזרנו בתוך נחל ירקעם עד עין ירקעם אבל אין משם עליה ונאלצנו לחזור אחורה ולעלות בשביל המסומן בירוק/שביל ישראל .

 

Friday, January 06, 2006

בית גוברין - פרק בריטניה - לוזית

 

בית גוברין - פרק בריטניה - לוזית

תאריך :  6-1-2006 

תחנת דלק בית גוברין - קבר שייך ממערב לקיבוץ בית גוברין - תל גודד - חרבת צורה - מצפה משואה - באר משואה - מערות לוזית - מצפון לחרבת זכרי - נחל בעלן - דרך יער התנ"ך - בית ניר - תל בורנה - תחנת דלק בית גוברין

תחילת מסלול : תחנת דלק מערבית לבית גוברין

משתתפים : 2

אורך : 39 ק"מ

זמן : 4:50 שעות

קובץ ל - Turbo CD

מפה 1

מפה 2

תמונות ב : http://www.groopy.co.il/galleryinfo.aspx?gaid=3060

הערות :

  • בגלל שהגענו לטיול רק שניים החלטנו לשנות ולא לרכב את המסלול המתוכנן שעובר קרוב לקו הירוק ולשמור אותו לקבוצה גדולה יותר .

  • המסלול נהדר , הפריחה בעיצומה , מזג האוויר היה נעים .

  • יש באזור כמות מדהימה של דרכים וסינגלים

  • כדי לעלות לתל גודד פנינו בנקודה 27 לדרך שנגמרה במהרה ונאלצנו לעבור ברגל בסבך עד נקודה 30 .
    במקום זה היינו צריכים להמשיך בירידה בדרך צפון מערבה עוד כמעט ק"מ (לאבד גובה אבל לרכב) ומהצומת לעלות מערבה עם הדרך שאליה התחברנו ב 30 .

  • העלייה מ 30 לראש תל גודד תלולה בזוויות שמעטים יכולים לרכב (אנחנו הלכנו) (אבנר הפסדת !!!)

  • מתל גודד לחרבת צורה והלאה למצפה משואה יש מספר מקומות שרכבנו לא על הדרך הראשית אלא על דרכים ושבילים שהתאימו יותר לאופני הרים .
    יש מספר מקומות ששביל ישראל והסימון הירוק עוזבים את הדרך הראשית והופכים לסינגלים שרובם רכיבים , יש קטעים שנאלצנו ללכת אבל הרוב רכיב .

  • מ - 97 יש סינגל נוח וקל טכנית ברובו בסימון כחול שמוביל למערות לוזית שב - 106 ו - 107 .

  • נכנסנו למערות לוזית שהנם מערות פעמון מחוברות .
    ניתן לרכב בתוכן (ראה תמונות http://www.groopy.co.il/galleryinfo.aspx?gaid=3060 ) , זו היתה אולי החוויה של הטיול !

  • מ 127 רכבנו בר בשטח בתוך יער צעיר של הקק"ל בין העצים עד שהתחברנו לדרך ב - 133 .

  • הדרך מ - 133 היא דרך לבנה טובה לרכיבה גם בגשם .
    מ 143 עד 156 היא מסומנת בכחול ונקראת על פי השילוט דרך יער התנ"ך .

  • יש לאורכה קנים לציפורים על עמודים - נראה מעניין - לא יודע למה זה משמש בדיוק .

  • באיזור 163 רצינו לרדת לדרך עפר מערבה (מסומן במפת סימון שבילים מ 2004) שתוביל לתל בורנה אבל יש בקטע מ - 158 עד 164 גדר חשמלית גבוהה ממערב לכביש כנראה כדי לשמור על הבקר בפני גניבות .
    ירדנו מהכביש ב - 165 ואלתרנו בשביל לא ברור אבל רכיב עד לרגלי תל בורנה ב - 173 .
    שם עברנו מעל גדר ועלינו על דרך עד הכביש .

Friday, December 23, 2005

איזור בית גוברין - נחושה בגשם

 

איזור בית גוברין - נחושה בגשם

תאריך :  23-12-2005 

צומת בית גוברין - צומת נחושה - צוהרים - נחל נחושה - נחושה - ליד חרבת לבנין - כביש גישה לנחושה - צומת נחושה - צומת בית גוברין .

תחילת מסלול : תחנת הדלק בצומת בית גוברין

משתתפים : 7

אורך : אני רכבתי 16 ק"מ עקב תקלה , האחרים רכבו יותר

קובץ ל - Turbo CD

מפה 1

הערות :

  • המסלול המתוכנן היה שונה לחלוטין ומה שיצא הוא אלתור בגלל הבוץ והתקלה שהיתה לי .

  • הקטע מנקודה 16 עד 29 הוא דרך סבירה בבוץ .

  • בכניסה לנחושה (נקודה 32) יש שער ולמזלנו עבר שם רכב בטחון שהכניס אותנו .

  • הקטע מ 35 עד 39 היה בוצי בצורה נוראית .

  • המעביר האחורי שלי נשבר ונאלצתי לחזור (אני חזרתי במסלול המתואר והמתועד עד נקודה 50 ומשם לקח אותי מאור עם האוטו .
    מאור רכב עם השאר דרך צפרירים מכביש והלאה עם הכביש עד בית גוברין .
    השאר עלו לפרק בריטניה והמשיכו בו ובסופו חזרו לכביש צפונית לבית גוברין .

  • נצטרך לחזור למסלול המקורי בעתיד עם פחות בוץ !!!!

Friday, December 16, 2005

שמורת חרוצים - פרק יקום - שמורת חוף השרון - הר הזבל של רעננה

שמורת חרוצים - פרק יקום - שמורת חוף השרון - הר הזבל של רעננה

תאריך :  16-12-2005 

בני ציון - שמורת חרוצים - שמורת בצת נחל פולג - נחל רשפון - פרצת נחל פולג - פרק יקום - דור יקום - שמורת פרק השרון - איזור קניות געש-שפיים - כביש געש בני ציון - הר הזבל של רעננה - בני ציון

תחילת מסלול : חניית בריכת השחייה של בני ציון

משתתפים : 6

אורך : 27 ק"מ

זמן : 3:30 שעות

נקודה גבוהה ביותר : הר הזבל של רעננה 84 מ' ב - GPS

עליות מצטברות : 330 מ'

קובץ ל - Turbo CD

מפה 1

הערות :

  • עקב הגשמים בצפון שינינו תוכניות ועברנו לשרון למסלול שמחבר את רוב האיזורים היותר הרפתקניים באיזור שנראה כלא הרפתקני במבט כללי

  • בנקודה 4 עד 22 רכבנו בסינגלים בשמורת חרוצים .
    איזור נוח לריסוקים בגלל האדמה החולית הסלחנית .
    למרות זאת אני מרגיש עכשיו את צד ימין עקב סלטה מכובדת שעשיתי שם .
    שימו לב שיש היום שלטים האוסרים רכיבת אופניים בשמורה !!!

  • בנקודה 24 חצינו את המסילה כשאחת מהתעלות מימיננו (צפון) .
    בנקודה 26 הגענו ל - V בתעלות ונאלצנו לחצות את השמאלית (דרומית) שהיתה קלה יותר לחצייה .
    סביר שאחרי יותר גשמים התעלה לא תהיה אפשרית לחצייה בלי הרטבות הגונה ולכן כדאי להגיע לשמורת יקום דרך אודים או יקום .

  • מנקודה 30 עד 52 סינגלנו בפרק יקום .

  • בנקודה 59 עברנו את הגדר במעבר מסודר (קצת תמרון בכדי להעביר את האופניים במעבר הצר) לתוך שמורת חוף השרון .
    עד נקודה 64 היה רכיב בהחלט שם אכלנו ארוחת בוקר במטווח לשעבר שהגן עלינו מהרוח החזקה .

  • מ 64 עד 67 רכבנו בדרכים וסינגלים רכיבים בירידה (הכיוון שבו רכבנו) אך חוליים (סביר שבקיץ יהיה קשה עד קשה מאד לרכב בהם בגלל החול) .

  • נסענו לכיוון הר הזבל של רעננה ועברנו במעבר הסביר היחיד אליו בגשרון שנמצא מדרום לנקודה 92 .
    התעלות באיזור עם הרבה מים/ביוב .
    העלייה להר הזבל מתבצעת בהקפתו עם הדרך משמאל (צפון) וטיפוס אליו עם הדרך ממזרח .
    למעלה יש מספר ירידות לחובבי Free Ride שהאמיצים מבינינו ירדו .

  • עברנו את הסוללה שמסביב להר ב 109-110 .
    אין דרך אחרת אלא להעביר את האופניים מעל הסוללה .

 

Vacation to South England and North France June 2025

 Vacation to South England and North France June 2025  תאריך : 2-6-2025 עד   סוף סוף יצאנו לחופשה בחו"ל  אחרי שכבר הכרנו בטיולי עבר רבי...